اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم به سه زبان منتشر شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: کتاب راهنمای فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعت، معدن و تجارت استان قم به سه زبان تدوین و منتشر شد.

کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم به سه زبان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور گفت: عزم دست‌اندرکاران حوزه صنعت، معدن و تجارت در راستای تحقق شعار سال جدی است و گام اول اقدامات انجام شده حضور پر ثمر و ارائه بیشترین پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری و مشارکت در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به چاپ و انتشار کتاب ویژه برای راهنمایی و جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران در بخش صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: پس از مطالعه و امکان‌سنجی فضای سرمایه‌گذاری و تجمیع امکانات و ظرفیت‌های قابل ارائه استان به سرمایه‌گذاران در بخش صنعت، معدن و تجارت و انجام توافقات با ارگان‌های مسئول، خلاصه‌ای از مزیت‌ها و امکانات فراهم شده در قالب مجموعه‌ای به نام «کتاب راهنمای فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعتی، معدنی و تجاری استان» به سه زبان گردآوری و چاپ شده است که در اختیار علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این بخش قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بسیاری از ظرفیت‌ها و امکانات ویژه استان برای سرمایه‌گذاران ناشناخته مانده است تصریح کرد: معرفی این بسترها و ویژگی‌ها می‌تواند روند جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد پروژه بزرگ و کوچک و ازدیاد بنگاه‌های اشتغالزا را در استان شتاب بیشتری دهد.

عالی‌پور در ادامه میزان تیراژ کتاب راهنمای فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان را 3 هزار نسخه عنوان کرد و گفت: کتاب مذکور به لحاظ ترجمه به زبان عربی و انگلیسی، در بسیاری از نمایشگاه‌های خارجی آسیایی و اروپایی و در زمان اعزام هیئت‌های تجاری قابل ارائه است و در معرفی فضای موجود برای سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی موثر واقع می‌شود.

وی گفت: در سال‌های قبل نیز کتابی حاوی معرفی کارخانجات و شرکت‌های صنعتی و معدنی استان برای دسترسی عموم به مشخصات و محصولات تولید استان به چاپ رسیده بود که صرفاً آدرس و شماره‌های تماس فعالان صنعتی، معدنی و تجاری در آن وجود داشت ولی این کتاب می‌تواند به پرسش‌های سرمایه‌گذار پیرامون مزیت‌های سرمایه‌گذاری با توجه به طرح‌های پیشنهادی کتاب پاسخ دهد.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول