اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رویکرد انتخابی

کتاب از قطره تا دریا منتشر شد

کتاب از قطره تا دریا مشتمل بر زیرنویس و پیام‌های کوتاه، ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا منتشر شد.

کتاب از قطره تا دریا منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، کتاب از قطره تا دریا به کوشش مریم سقلاطونی جمع‌آوری شده و توسط مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما انتشار یافته است.

«از قطره تا دریا» مجموعه‌ای در قالب زیرنویس‌ها و پیام‌های کوتاه با موضوع انتخابات است. این مجموعه با نگاهی بر آموزه‌های دینی و بیانات ارزشمند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری سعی دارد تا اهمیت و نقش ریاست جمهوری و شوراها و وظایف مسئولان و مردم را در این قالب موجز و کوتاه به مخاطبان رسانه ملی ارائه دهد.

کتاب مذکور شامل شش فصل اصلی منشور انتخابات از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، حکومت و دولت اسلامی از منظر آموزه‌های دینی، انتخابات ریاست جمهوری در آیینه قانون اساسی، جایگاه اخلاق در انتخابات، اهمیت و جایگاه انتخابات و زیرنویس‌ها و پیام‌های کوتاه ویژه انتخابات شوراها می‌شود.

بصیرت، دشمن شناسی، هوشیاری، انتخاب اصلح، فردا روز اقتدار، حماسه حضور، اهمیت شورا، مسئولیت پذیری، رقابت سالم، انتخابات سالم، استعمارستیزی، شفافیت در بیان دیدگاه‌ها و مواضع، توجه به سابقه کاندیداها، پرهیز از نشر اکاذیب، حقوق مردم، مراحل انتخابات، نقدپذیری، تعهد و تخصص و اهمیت تبلیغات سالم از جمله موضوعات مطرح شده در این کتاب است.

این کتاب با شمارگان هزار و 200 نسخه و با قیمت 60 هزار ریال وارد بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول