اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آغاز برگزاری میتینگ‌های انتخاباتی شوراهای اسلامی در لامرد

در حالی که هنوز مشخص نیست آیا دواطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر لامرد تایید صلاحیت می‌شوند یا خیر، برگزاری متینگ‌های انتخاباتی آنان به شدت رو به افزایش است.

آغاز برگزاری میتینگ‌های انتخاباتی شوراهای اسلامی در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، این روزها در هر نقطه‌ای از شهر لامرد برگزاری میتینگ‌های انتخاباتی کاندیدای چهارمین دوره شوراهای اسلامی بالا گرفته است و هر کدام از کاندیداها با برگزاری جلسات و نشست‌های پی در پی در منازل به ارائه برنامه‌های انتخاباتی خود به منظور کسب آرای بیشتر از تمام اقشار مختلف مردم شهر لامرد می‌پردازند.

این در حالی است که هنوز مشخص نیست داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر لامرد از سوی هئیت‌های اجرایی و نظارت تایید صلاحیت می‌شوند. ‌

علاوه بر آن نیز پس از پایان مهلت نام‌نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر لامرد، بسیاری از آنان که سودای حضور در ساختمان شورای شهر لامرد و تکیه زدن بر یکی از هفت صندلی آن را دارند با ارسال انبوهی از پیامک‌ها شعارهای انتخاباتی و در نهایت سوابق کاری خود را اعلام می‌کنند.

در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 36 نفر در شهر لامرد از اقشار و جناح‌های مختلف سیاسی و حزبی خود را داوطلب حضور در عرصه رقابت انتخاباتی کرده‌اند که از این تعداد یک نفر زن بوده که گفته می‌شود از طیف اصلاح‌طلبان است.

در این دوره انتخابات شوراهای اسلامی و بر اساس ارتقای جمعیت شهری برای نخستین بار تعداد اعضای شورای این شهر از پنج نفر به هفت نفر ارتقا یافته است.

از اعضای شورای شهر فعلی شهر لامرد چهار نفر از پنج عضو حاضر داوطلبی خود را دوباره اعلام کرده‌اند که دو نفر از آنان در دوره دوم شورا نیز حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/2448/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول