اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم:

حرکت روبه ‌رشد کانون‌های فرهنگی مساجد در قم / مفاهیم دینی به درستی به جوانان منتقل شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: باید توجه داشت مفاهیم دینی به درستی به نوجوانان و جوانان انتقال پیدا کند زیرا اگر این امر صورت نگیرد سبب دوری این قشر از این مفاهیم می‌شود.

حرکت روبه ‌رشد کانون‌های فرهنگی مساجد در قم / مفاهیم دینی به درستی به جوانان منتقل شود

حجت‌الاسلام محمد روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اظهار کرد: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد برای فراگیری آموزه‌های دینی و ارتباط مؤثر آنها با مساجد از جمله اهداف دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت مفاهیم دینی به درستی به نوجوانان و جوانان انتقال پیدا کند زیرا اگر این امر صورت نگیرد سبب دوری این قشر از این مفاهیم می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری برنامه‌های مختلف توانسته است تا اندازه مطلوب به این هدف مهم برسد و زمینه تعمیق ارتباط جوانان با مساجد را فراهم کند.

وی به فعالیت‌های واحد خواهران دبیرخانه‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن شکوفه‌ها و همایش بانوان قرآنی از جمله برنامه‌های سال گذشته واحد خواهران این دبیرخانه بود که با توجه به اهمیت بحث تقلید از مراجع تقلید در دستور کار قرار گرفت.

روحانی خاطرنشان کرد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با برگزاری مسابقه کتابخوانی کشتی پهلو گرفته، برگزاری کارگاه آموزشی نگرشی دیگر به حجاب و جشن رویش به مناسبت روز ملی دختران در زمینه عفاف و حجاب فعالیت‌هایی را ارائه کرده است.

وی برپایی نمایشگاه بصیرت نقوی در محکومیت توهین به امام هادی(ع)، جشنواره کشوری روزنامه دیواری بحر کرم با محوریت امام حسن مجتبی(ع)، به روز رسانی و ارتقای فعالیت پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را از دیگر فعالیت‌های این دبیرخانه ذکر کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم عنوان داشت: اکنون ارتباط خوبی بین کانون‌های مساجد و نهادهایی مانند پایگاه‌های بسیج، سازمان تبلیغات اسلامی، ائمه جماعات و هیئت امنا وجود دارد که این امر رشد روزافزون فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را رقم زده است.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول