اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلزن تیم فوتبال گیتی‌پسند:

می‌توان با بازیکنان جوان و بی‌ادعا لیگ برتری شد

گلزن تیم فوتبال گیتی‌پسند گفت: تیم فوتبال گیتی‌پسند می‌تواند با بازیکنان جوان و بی ادعا لیگ برتری شود به شرطی که با آرامش و برنامه وارد این لیگ شود.

می‌توان با بازیکنان جوان و بی‌ادعا لیگ برتری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سجاد اژدر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گیتی‌پسند در لیگ امسال خیلی فوتبالی‌تر از فصل گذشته بازی کرد و طبیعی است که حق این تیم بود به لیگ دسته یک صعود کند.

وی با بیان اینکه در مجموع در بیشتر مسابقات خوب عمل کردیم، تصریح کرد: در این فصل بیشترین موقعیت گل ایجاد شد اگر در طول فصل عملکرد بهتری داشتیم، به طور حتم کار صعود به هفته پایانی کشیده نمی‌شد.

گلزن تیم فوتبال گیتی‌پسند ادامه داد: در شرایطی که شش هفته به پایان فصل مانده بود، شرایط طوری بود که باید همه شش دیدار را می‌بردیم تا با اطمینان راهی لیگ دسته یک شویم.

وی با بیان اینکه باخت به صنعت ساری در خانه این تیم کار ما را دشوار کرد، تصریح کرد: با شرایط پیچیده‌ای موفق شدیم به لیگ دسته یک بیاییم، امیدوارم امسال تیم فوتبال گیتی‌پسند بتواند با آرامش و برنامه معقولانه در لیگ دسته اول نتایج خوبی کسب کند.

اژدر با بیان اینکه در لیگ دسته یک بازیکن بزرگ داشتن نمی‌تواند تضمین صعود به لیگ برتر باشد، تاکید کرد: نمونه آن تیم استیل آذین بود که با آن همه ستاره از پس بازیکنان جوان سپاهان نوین برنیامد و در آن فصل لیگ برتری نشد.

به گزارش فارس، سجاد اژدر ستاره امسال تیم فوتبال گیتی‌پسند موفق شد با 15 گل زده آقای گل لیگ دسته دوم فوتبال ایران شود.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول