اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال امید صبای قم:

برتری مقابل مس 6 امتیاز می‌ارزد/ در لیگ برتر می‌مانیم

مربی تیم فوتبال امید صبای قم کسب سه امتیاز از دیدار خارج از خانه این هفته مقابل تیم شهرداری تبریز را برابر با شش امتیاز و ارتقای جایگاه صبا در جدول رده‌بندی لیگ برتر ارزیابی کرد.

برتری مقابل مس 6 امتیاز می‌ارزد/ در لیگ برتر می‌مانیم

هادی رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: کسب سه امتیاز از بازی مقابل شهرداری تبریز برای ما حیاتی است و به همین خاطر با آمادگی کامل به میدان می‌رویم تا سه امتیازی که به اندازه شش امتیاز می‌ارزد را با کسب نخستین برد خارج از خانه کسب کنیم.

وی با اشاره به موقعیت حساس تیم امید صبای قم در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر امید تصریح کرد: دیدار با تیم امید شهرداری تبریز در هفته هجدهم این رقابت فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا با برد این تیم صد درصد از خطر سقوط به دسته پایین‌تر دور شویم.

رنجبر با اشاره به اهمیت این بازی ادامه داد: با توجه به اینکه در خانه حریف و در مقابل هواداران تبریز مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز بازی می‌کنیم، ولی می‌دانیم که بازی چندان آسان و ساده‌ای در‌ پیش نخواهیم داشت، اما باید سه امتیاز بازی که شدیدا به آن احتیاج داریم را به دست بیاوریم. 

مربی تیم فوتبال امیدهای صبای قم ابراز داشت: از بازی قبل برابر تیم‌ فوتبال دبیری تبریز که در خانه میزبان بودیم، سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم و با روحیه بسیار مطلوبی که از این بازی داریم این بار در خانه حریف مدعی کسب سه امتیاز هستیم زیرا صبای قم به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول است.

وی خاطرنشان کرد: بازی‌های صبا بعد از دیدار خارج از خانه برابر شهرداری تبریز تا این هفته همگی سخت و نفس‌گیر بود و ما با توجه به موقعیتی که در جدول رده‌بندی لیگ برتر داریم و امتیازاتی که در کارنامه صبا به ثبت رسیده است در این بازی محکوم به کسب پیروزی هستیم.

رنجبر بیان داشت: در مسابقات لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌‌های کشور جام خلیج‌ فارس تمام تیم‌ها مدعی هستند و با توجه به اینکه دو تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند جدال اصلی برای بقا بین صبا، داماش و نساجی مازندران است و طبیعی است که در این هفته‌های باقی مانده هیچ تیمی نمی‌خواهد در بازی‌های خود به راحتی امتیاز از دست بدهد که این مهم موجب فشار و استرس بیشتری بر روی تیم ما شده است.

صبای قم در حالی به مصاف شهرداری تبریز می‌رود که با یک بازی معوقه با تیم نساجی مازندران از 16 مسابقه قبل خود در بازی‌های لیگ برتر امید فوتبال تاکنون دو پیروزی، هشت تساوی و شش شکست کسب کرده و در مکان یازدهم جدول رده‌بندی ایستاده است.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول