اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم‌های پایه صبا خبر داد

آغاز تمرینات صبا برای فصل جدید لیگ برتر از 20 خرداد

سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم از آغاز دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور خبر داد.

آغاز تمرینات صبا برای فصل جدید لیگ برتر از 20 خرداد

هادی گائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: فدراسیون فوتبال به تمام باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور رسما اعلام کرده که باشگاه‌ها حق استفاده از بازیکنان متولد یازدهم دی ماه سال 1376 به بعد را دارند.

وی با اشاره به اینکه برای این منظور قطعا یک مرحله تست‌گیری از بازیکنان نخبه دارای این شرایط سنی را برگزار خواهیم کرد، ابراز داشت: اردوی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بلافاصله به منظور شرکت در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم با بیان اینکه میزبان برگزاری برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های پایه باشگاه صبای قم در حال حاضر زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم است اضافه کرد: بازیکنان بسیار مستعدی در حال حاضر عضو تیم‌های پایه باشگاه صبا هستند که بسیاری از آنها در تیم‌های ملی سابقه حضور و همچنین عضویت دارند.

وی با اشاره به اینکه زمان آغاز تست‌گیری تیم نوجوانان صبا بیستم خرداد ماه تعیین شده است افزود: این در حالی است که رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور از نیمه دوم سال جاری آغاز می‌شود و صبای قم سعی می‌کند سه تا چهار ماه در تمرینات، اردوها و بازی‌های تدارکاتی یکی از تیم‌های آماده و مدعی قهرمانی باشد.

گائینی بیان داشت: صبای قم امسال پنجمین سال حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را تجربه خواهد کرد در حالی که هم‌اکنون تیم امید صبای قم لیگ برتری است و تیم فوتبال رده سنی جوانان صبای قم به زودی جواز حضور در لیگ برتر کشور را به دست خواهد آورد.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی تیم فوتبال امید صبای قم در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تصریح کرد: البته این هفته تمام تیم‌های انتهای جدول مانند صبا به حریفان خود باختند و الان فاصله ما که در مکان یازدهم هستیم با تیم هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر امید تنها سه امتیاز است و امیدواریم در چهار بازی آینده از این شرایط خارج شده و تیم فوتبال امید صبای قم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول