اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در لیگ برتر آماده‌ایم

مردانی: تیم نداشتن اصفهان در لیگ برتر مشکل ساز نشده است

دبیر هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: تیم نداشتن اصفهان در لیگ برتر مشکلی از لحاظ فنی برای تکواندوی استان اصفهان ایجاد نکرده است.

مردانی: تیم نداشتن اصفهان در لیگ برتر مشکل ساز نشده است

مسعود مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در طول چند سال گذشته تیمی از اصفهان در مسابقات لیگ برتر تکواندو شرکت نکرده و تکواندوکاران اصفهانی در سایر تیم‌ها عضویت داشته‌اند.

وی ادامه داد: با این حال بررسی وضعیت فنی تکواندو اصفهان نشان می‌دهد که تیم نداشتن مشکلی از لحاظ فنی ایجاد نکرده که مدعای آن حضور پر تعداد ملی‌پوشان اصفهانی در رده‌های مختلف است.

دبیر هیئت تکواندو استان اصفهان به حضور تکواندوکاران ملی‌پوش اصفهانی در اردوی تیم ملی اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر علیرضا نصر آزادانی، سجاد و ابراهیم مردانی برای شرکت در مسابقات جهانی مکزیک در اردوی تیم ملی حضور دارند.

وی اضافه کرد: سه نفر از پومسه‌کاران اصفهانی نیز با برتری در مسابقات انتخابی تیم ملی به عضویت تیم ملی پومسه درآمدند.

مردانی با بیان اینکه بودجه هیئت از طریق کمک خیران، کمک‌های مردمی و اعتبارات تخصیصی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون تکواندو تأمین می‌شود، تصریح کرد: با وجود مشکلات مالی، تقویم هیئت در سال گذشته اجرایی شده و میزبانی دو رویداد کشوری را نیز بر عهده داشتیم.

انتهای پیام/63006/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول