اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 2 هزار شرکت کننده

30 بقعه امامزادگان مازندران میزبان برگزاری آزمون حفظ قرآن شدند

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 30 بقعه امامزادگان مازندران آماده برگزاری آزمون کتبی تربیت حافظان قرآن کریم است که در این آزمون 2 هزار نفر شرکت دارند.

30 بقعه امامزادگان مازندران میزبان برگزاری آزمون حفظ قرآن شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری گفت: آزمون کتبی تربیت حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در روز جمعه 13 اردیبهشت در 30 بقعه و امامزاده مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این آزمون قرآن‌آموزانی که در آزمون شفاهی در گذشته شرکت کرده‌اند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و از همه شرکت‌کنندگان آزمون کتبی حفظ قرآن طبق سئوالات ارسالی از معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام می‌شود.

حیدری ادامه داد: این آزمون در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم انجام می‌گیرد که 10 هزار قرآن‌آموز را اوقاف استان مازندران برعهده دارد.

وی اظهار کرد: در آزمون شفاهی نزدیک به یک‌هزار نفر شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود در آزمون کتبی قریب به 2 هزار نفر حافظ شرکت کنند.  

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول