اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف نیشابور:

ثبت‌نام مسابقات قرآنی در نیشابور تمدید شد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور از تمدید مهلت ثبت نام سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف کشور در این شهرستان تا 22 اردیبهشت‌‌ماه خبر داد.

ثبت‌نام مسابقات قرآنی در نیشابور تمدید شد

حجت‌الاسلام محمد ذاکری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهارداشت: تفاوت محسوس این دوره با قبل، وسعت زمانی برگزاری دوره است، طوری که از اسفندماه ستادی شهرستانی به مسئولیت فرماندار و دبیری اداره اوقاف شکل گرفته است و 39 اداره نیشابور رابط قرآنی معرفی کردند.

وی هدف از گستردگی مقدمات این مسابقات را زمینه مشارکت افراد برای حضور بیشتر فعالان قرآنی در این مسابقات دانست که امکان ثبت‌نام در اماکن بقاع متبرکه، مدارس، ادارات، پایگاه‌های بسیج و ... فراهم شده است.

ذاکری یادآور شد: حتی افراد می‌توانند با ارسال عدد 36 به سامانه 100001145115 به‌صورت غیر حضوری ثبت‌نام کنند.

ذاکری با اشاره به اینکه سومین راه ثبت‌نام مراجعه به سایت «ovghafrazavi.ir» است، اضافه کرد: شماره 2228980 برای تماس با دبیرخانه سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان آماده پاسخ‌گویی است.

وی با اشاره به ثبت‌نام 30 هزار نفر در سال گذشته در این مسابقات، یادآور شد: نیشابور از رهگذر این مسابقات توانست در مرحله استانی توسط علی قاسم‌آبادی، ابراهیم عمارلو، مسعود موحدی‌راد و ایرج رضوانی به‌ترتیب عناوین اول رشته‌های قرائت، ابتهال، ترتیل و اذان و همچنین توسط گروه سلسلة‌الذهب، رتبه اول تواشیح، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم را از آن خود کند.

ذاکری خاطرنشان کرد: مسابقات در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم عمومی و تخصصی در دو گروه خواهران و برادران و گروه‌های سنی بالا و زیر 16 سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول