اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

شوراها نماد دیگری از مردم‌سالاری ایران اسلامی است

امام جمعه بیجار گفت: برگزاری انتخابات در نظام اسلامی نمونه عینی از مردم‌سالاری دینی و مظهر قدرت و اراده ملی در حفظ و حراست از اهداف نظام مقدس اسلامی است.

شوراها نماد دیگری از مردم‌سالاری ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام علی مرادی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار داشت: شوراها همانند یکی از منابع مهم سرمایه اجتماعی، بستر گسترده حضور حماسی مردمی است که در تعمیق حقوق شهروندی و فرهنگ نظم و احترام به قانون محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حفظ نظام، رضایت مردم و خدمت به کشور باید محور هدف کاندیداهای انتخاباتی باشد که اگر این امر محقق شود به یقین برکات عظیمی برای نظام و انقلاب اسلامی به همراه خواهد داشت.

امام جمعه بیجار تصریح کرد: کسی که در خود توان خدمت می‌بیند وارد صحنه انتخابات شود کسی باید وارد این صحنه شود که برای مردم وقت بگذارد و دلسوز شهر و روستای خود باشد و نسبت به مشکلات شهر و روستا بی‌تفاوت نبوده و توانمندی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اهداف انقلابى و استحکام قدرت و حکومت انقلابی انقلاب در کشور در انتخابات تحقق پیدا می‌کند، گفت: مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان بیجار همچون سایر نقاط کشور در انتخابات خردادماه حماسه‌ای پرشور خواهند آفرید.

مرادی اظهار داشت: انتخابات به عنوان آبروی ملی و سرمایه‌گذاری عظیم ملت ایران، فرصتی مغتنم برای حماسه‌سازی و بیان عظمت تفکر ملت ایران و ادای دین به خون شهداست چرا که بدون شک در سال حماسه سیاسی و اقتصادی حضور پرشور و گسترده در عرصه انتخابات بیانگر ارتقاء شاخص‌های رشد ملی مردم ایران خواهد بود.

مرادی همچنین با تبریک هفته کارگر گفت: کارگران و اداره‌ها نقش بسیار مهمی در تحقق حماسه سیاسی ایفا می‌کنند و در این مسیر باید بیش از گذشته معیشت آنان مورد توجه قرار گیرد چرا که در دین اسلام بر رعایت حقوق کارگران بسیار تاکید شده است و بدون شک کارگران به عنوان جهادگران و فعالان عرصه اقتصادی در تمامی ارگان‌ها هستند.

وی همچنین با اشاره به روز زن و روز مادر به خصوصیات والای حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و بیان داشت: زندگی حضرت فاطمه (س) در تمام ابعاد از جمله عبادت، برای امت اسلامی اسوه است و زنان مسلمان این حضرت را در تمامی مراحل زندگی سرلوحه خویش قرار می‌دهند.

وی در پایان با بیان اینکه زهرا(س) به معنای نور درخشنده و خیره‌کننده چشم‌هاست، گفت: عبودیت و بندگی حضرت فاطمه (س) باید الگوی امت اسلامی خصوصا زنان مسلمان قرار گیرد.

انتهای پیام/79015/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول