اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای آمادگی بیشتر

کاله مازندران 3 بازی تدارکانی با تیم ملی والیبال برگزار می‌کند

تیم والیبال کاله مازندران برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های مردان آسیا سه دیدار تدارکاتی و دوستانه را با تیم ملی والیبال بزرگسالان و زیر 23 سال برگزار می‌کند.

کاله مازندران 3 بازی تدارکانی با تیم ملی والیبال برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، کاله مازندران تنها نماینده والیبال باشگاه‌های ایران اسلامی است که باید روزهای نخست اردیبهشت ماه امسال در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های مردان آسیا مقابل رقبای قدرتمند خود در قاره کهن صف‌آرایی کند.

این تیم برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات دست به تدارک سه دیدار دوستانه و تدارکاتی مقابل تیم ملی والیبال بزرگسالان و زیر 23 سال کشورمان در تهران زده است.

با توجه به درخواست این باشگاه ورزشی، شاگردان خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال بزرگسالان و تیم ملی زیر 23 سال باید قبل آغاز رقابت‌های باشگاهی آسیا دست به دیداری دوستانه بزنند.

دیدار تیم کاله مازندران در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه 25 و 27 فروردین امسال با تیم‌ ملی والیبال بزرگسالان کشورمان برنامه‌ریزی شده و همچنین بازیکنان ملی‌پوش والیبال زیر 23 سال کشورمان نیز از ساعت 17 عصر روز چهارشنبه 28 فروردین در سالن سرپوشیده 12هزار نفری آزادی با کاله مصاف می‌کنند.

دیدار نخست کاله مازندران با تیم ملی والیبال بزرگسالان با نتیجه سه بر یک به سود نماینده مازندران به پایان رسید.

سبز جامه‌گان کاله باید از اول تا نهم اردیبهشت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا که امسال با حضور 14 تیم برتر باشگاهی قاره کهن به میزبانی ایران اسلامی دنبال می‌شود، شرکت داشته باشند.

این تیم در گروه نخست رقابت‌ها با نمایندگان کشورهای کویت، امارات و چین تایپه هم‌گروه است.

کاله مازندران از جمعه گذشته با اضافه شدن ملی‌پوشانش جز شهرام محمودی که دچار مصدومیت است، شکل و شمایل جدیدی به تمرینات خود در تهران داده است.

بازیکنان این تیم نیز در برخی از تمرینات صبح با تیم ملی تمرین مشترکی داشته‌اند و عصرها نیز در تمرین مجزای خود شرکت می‌کنند.

از امروز هم ملی‌پوشان کاله مازندران به صورت تمام وقت تمرینات خود را پیگیری می‌کنند تا دومین دیدار تدارکاتی خود را سه‌شنبه مقابل تیم ملی بزرگسالان انجام دهند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول