اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

والیبالیست‌های کاله شاگردان ولاسکو را شکست دادند

تیم والیبال کاله مازندران در نخستین دیدار تدارکاتی خود شاگردان ملی‌پوش ولاسکو در تیم ملی والیبال بزرگسالان را با نتیجه سه بر یک از پیش رو برداشت.

والیبالیست‌های کاله شاگردان ولاسکو را شکست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیم والیبال کاله مازندران هفته گذشته اردوی آماده‌سازی خود برای اعزام به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را از هفته گذشته در تهران و سالن 12 هزار نفری آزادی از سر گرفته است.

این تیم که از هشتم نوروز امسال تمرینات خود را در آمل آغاز کرده باید از نخستین روز اردیبهشت ماه به دیدار رقبای خود در آسیا رود.

نماینده ایران در جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های مردان آسیا در نخستین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان توانست نبرد خوبی را تجربه کند که در نهایت شاگردان بهروز عطایی از سد ملی‌پوشان خولیو ولاسکو با نتیجه سه بر یک گذشتند.

کاله در این دیدار محمد موسوی عراقی، فرهاد قائمی، حمزه زرینی و عادل غلامی والیبالیست‌های ملی‌پوش خود را در ترکیب داشت و توانست در ست‌های دوم، سوم و چهارم با امتیازات (25 بر 21)، (25 بر 16) و (25 بر 22) بازی را به سود خود به پایان ببرد و تیم ملی والیبال کشورمان نیز تنها در ست نخست با کسب امتیاز (25 بر 18) طعم شیرین پیروزی را چشید.

به گزارش فارس، شهرام محمودی پشت خط زن ارزنده کشورمان نیز به علت مصدومیت حاضر به همراهی تیم والیبال کاله مازندران در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا نیست و به همین خاطر کادر فنی کاله از مهدی بازارگرد بازیکن کمکی خود در این رقابت‌ها استفاده می‌کند.

انتهای پیام/‌86012/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول