اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار استاندار مازندران با بازیکنان کاله آمل

برای ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر بازیکنان و ملی‌پوشان، استاندار مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان با ووشوکاران و بازیکنان کاله آمل دیدار کردند.

دیدار استاندار مازندران با بازیکنان کاله آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، در دیدار مسئولان سیاسی و ورزشی مازندران، سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران و احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان حضور داشتند.

استاندار مازندران با تجلیل از ورزشکاران ووشوکار مازندرانی اعلام کرد: ووشوکاران استان موفق شدند حضور خوبی در عرصه‌های جهانی داشته باشند و در رده آقایان و بانوان شاهد پیشرفت ووشوکاران مازندرانی هستیم.

وی در ادامه افزود: همین که ورزشکاران استان به اردوهای ملی دعوت می‌شوند و اقتدار خود را نشان می‌دهند جای تقدیر است.

طاهایی در ادامه با تشکر از سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به خاطر هماهنگی این برنامه از مربیان مازندرانی تیم ملی اصغر شعبانی و ملیحه فضلی تجلیل کرد.

همچنین از سوی استاندار هدایایی به صدیقه دریایی، مارال اسدی و علی دهقان ورزشکاران مازندرانی تیم ملی ووشو اهدا شد.

در ادامه استاندار مازندران به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در محل تمرین تیم والیبال کاله مازندران حضور پیدا کرد.

در این دیدار طاهایی ضمن دادن هدایا و تقدیر از ورزشکاران تیم کاله مازندران آرزوی موفقیت برای نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نمود.

در این دیدار بهروز عطایی سرمربی و عادل غلامی کاپیتان تیم والیبال کاله مواردی را برای استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان مطرح کردند.

انتهای پیام/86005/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول