اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خبر داد

توقف طرح «مهرآفرین» و کمبود نیروی انسانی در اوقاف گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان؛ کمبود نیروی انسانی را یک مشکل اساسی برشمرد و گفت: با متوقف شدن طرح «مهرآفرین» دیگر نمی‎توان جذب نیرو داشته باشیم که در این زمینه باید تدبیری اندیشیده شود.

توقف طرح «مهرآفرین» و کمبود نیروی انسانی در اوقاف گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سید محمدجواد رئوف‎سیدنژاد عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی سبب می‎شود تا از برنامه‎ها عقب بمانیم که امیدواریم بن‎بست پیش آمده در جذب و تکمیل نیروی انسانی گره‌گشایی شود.

وی، تکریم ارباب رجوع را یکی از اهداف مهم نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: در ادارات و سازمان‎ها باید برای ورود ارباب رجوع، تکریم و احترام قائل شد که تفکیک اداره‌کل اوقاف استان از اداره شهرستان در راستای تکریم و سهولت انجام کار صورت گرفته است.

ساختمان جدید اوقاف با اعتبار 300 میلیون تومان به بهره‎برداری رسید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه تفکیک این دو اداره در اواخر سال 1389 انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: به خاطر مشکلات و نارسایی‎های فراوانی که به دلیل عدم تفکیک این دو اداره وجود داشت همچنین فشار روحی و روانی که به کارمندان وارد می‎شد، تصمیم به تفکیک این دو اداره در راستای خدمت‎رسانی بهتر گرفتیم.

رئوف‎سیدنژاد، مساحت ساختمان جدید اوقاف و امور خیریه را 500 متر مربع عنوان کرد و گفت: مکان جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان جنب اداره‌کل اوقاف گلستان است که با هزینه‎ای بالغ بر 300 میلیون تومان به بهره‎برداری رسید.

وی در خصوص منابع اعتباری ساختمان اوقاف بیان داشت: زمین موقوفه مذکور در حدود هشت سال نیمه‎کاره رها شده بود که منابع اعتباری نیز از طریق کمک‎های واقفان خیراندیش که برای احیای موقوفات اهدا کرده بودند در راستای ساخت و ساز قرار گرفت.

موقوفات باید از تعرض و دست‎اندازی مصون بماند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با تأکید بر اینکه موقوفات باید از تعرض و دست‎اندازی مصون بماند، متذکر شد: موقوفات باید برای رفع مشکلات جامعه به‎روز شود و امیدواریم علاقمندی به سنت حسنه وقف در بین مردم بیش از پیش گسترش یافته تا شاهد آبادانی بیشتر باشیم. 

ساختمان جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان عصر امروز با حضور عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول