اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحقق شعار سال

اوقاف آماده همکاری با سرمایه‌گذاران در املاک موقوفه است

بازرس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای تحقق حماسه اقتصادی، با حفظ حقوق موقوفه و برابر ضوابط، آماده همکاری با سرمایه‌گذاران در املاک موقوفه است.

اوقاف آماده همکاری با سرمایه‌گذاران در املاک موقوفه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام ولی‌الله عادلی صبح امروز در حاشیه بازدید از اداره اوقاف ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شعار سازمان اوقاف و امور خیریه نیز با توجه به نامگذاری شعار امسال، به نام «ارتقاء بهره‌وری موقوفات و بقاع متبرکه زمینه‌ساز حماسه سیاسی و اقتصادی است» نامگذاری شده که سازمان اوقاف کشور در راستای تحقق شعار امسال طبق تأکیدات مقام معظم رهبری حرکت خواهد کرد.

وی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای تحقق حماسه اقتصادی، با حفظ حقوق موقوفه و برابر ضوابط، آماده همکاری با سرمایه‌گذاران در املاک موقوفه است.

بازرس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عدم اطلاع برخی از مستاجران از قوانین و مقررات اوقافی را یکی از چالش‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عنوان کرد و گفت: رویکرد سازمان احیاء موقوفات و سرمایه‌گذاری است.

وی دلیل نامگذاری سال 92 از سوی رهبری را برگزاری انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی عنوان کرد و افزود: سازمان اوقاف نیز همگام با سایر نهادها و اقشار مختلف مردم حضوری گسترده و حماسی در انتخابات خواهد داشت.

عادلی اظهار داشت: تمام سعی و تلاش دشمن در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب، ممانعت از حضور مردم در عرصه‌های سیاسی بوده اما هر گاه مقام معظم رهبری از مردم در صحنه‌های مختلف دعوت کرده‌اند، مردم حضوری چشمگیر در عرصه‌های سیاسی داشتند.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را تحقق حماسه سیاسی خواند و افزود: نامگذاری امسال انرژی مضاعفی را برای حضور ملت ایران در انتخابات آینده خواهد داشت.

بازرس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: با توجه به اعمال جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران و بروز مشکلات اقتصادی، نامگذاری امسال در راستای تحقق شعار سال 91 بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید در این عرصه جنگ اقتصادی دشمن گام‌های مثبتی را برای پویایی اقتصاد کشور بردارند و تهدیدهای دشمن را مانند گذشته به پیشرفت‌های بیشتر به فرصت تبدیل کنند.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول