اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت هفته معلم

همایش ترویج اندیشه‌های مطهری در شهرکرد برگزار می‎شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته معلم همایشی با هدف ترویج اندیشه‌های مطهری در شهرکرد برگزار می‌‎شود.

همایش ترویج اندیشه‌های مطهری در شهرکرد برگزار می‎شود

حجت‌الاسلام کریم سرافراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: استاد شهید مرتضی مطهری یک اندیشمند بی‌نظیر و تئوریسین بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: پاسداشت سالروز شهادت این استاد و علامه فاضل و دانشمند به منزله تجلیل از مقام علم، دانش و معلم است.

سرافراز انتشار اندیشه‌های ناب اسلامی را از محورهای اصلی برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه برشمرد و گفت: افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، زیربنا مبنای اصلی افکار و اندیشه‌های سپاه و بسیج است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های سپاه به‌مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، افزود: سرکشی از خانواده مربیان شهید، تجلیل از اساتید و مربیان آموزشی و عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، برپایی نمایشگاه کتاب آثار استاد شهید علامه مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: برگزاری همایشی با هدف ترویج اندیشه‌های مطهری، تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س)، تشریح نقش معلمی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و بصیرت افزایی در زمینه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بخشی از برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در رده‏های سپاه استان است.

سرافراز در ادامه به نقش بسیار مؤثر و کلیدی استاد مطهری در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: استقلال فکری از دیگر ویژگی‌های این علامه بزرگ است که با وجود اینکه به همه مکاتب و علوم و اندیشه‌های جهان آشنایی کامل داشت، اما از هیچ مکتبی و اندیشه‌ای جز مکتب اسلام تأثیر پذیر نبود و هدف و راه او همان هدف و راه امام راحل(ره) بود.

انتهای پیام/68001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول