اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

عوامل بیرونی سبب کاهش کیفیت شورای سوم شد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: عوامل بیرونی بیش از موانع درونی سبب کاسته شدن از کیفیت خدمات شورای سوم شد.

عوامل بیرونی سبب کاهش کیفیت شورای سوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی زحمتکش بعد از ظهر امروز به مناسبت روز شوراها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش دو ساله عمر شوراهای دور سوم یک عنایت الهی بود.

وی با اشاره به اینکه هنگامی که پروژه‌های هدف سال 90 را در شورای شهر آغاز کردیم بودجه شهرداری 200 میلیارد تومان بود، گفت: با توجه به عمر چهار ساله شورا و تنظیم برنامه توسعه شهر شیراز به صورت پنج‌ساله، افزایش دو ساله عمر شورا فرصتی شد که پروژه‌های هدف سال 90 را تا گام‌های نهایی پیگیری کنیم.

زحمتکش ادامه داد: در ابتدای کار مقداری زمان برد تا اعضای شورای سوم یکدیگر را شناخته و به هم‌افزایی دست پیدا کنند که اضافه شدن عمر شورا از این نظر نیز مفید بود.

وی در پاسخ سئوال خبرنگاران که چرا تمام اعضای شورای دور سوم برای دور بعد نیز کاندیدا شده‌اند، ابراز داشت: شش سال تجربه را حیف بود که به حال خود رها کنیم و البته تصمیم گیرنده در مورد مفید بودن یا نبودن این تجارب مردم هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در مورد سرعت و تعدد پروژه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی شده در اواخر دوره شورای سوم نیز بیان کرد: شاید برخی این کار را به مسائل تبلیغاتی ارتباط دهند، اما طبیعی است که هر فردی دوستدار کار خود را تمام کرده و تحویل مردم دهد.

انتهای پیام/2448/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول