اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بوشهر:

تشکیل شورا‌یار در 33 محله شهر بوشهر

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهرگفت: برای تسریع در حل مشکلات و تامین نیازمندی‌های ساکنین محلات بوشهر تاکنون از 44محله این شهر در 33 محله آن شورایار تشکیل شده‌ است.

تشکیل شورا‌یار در 33 محله شهر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود شکوهی عصر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه شورایارها از سال 87 فعالیت خود را آغاز کرده‌اند،گفت: اساس کار شورایاری ارتباط با افراد محله و رساندن نظرات و پیشنهادات آنها به شورای اسلامی شهر است که شورایار نقش مهمی در انتقال‌ دادن مطالبات مردم به شورای اسلامی شهر می‌باشد.

وی با گرامیداشت نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی به فرمان امام راحل افزود: به مناسبت این روز همه عوارض‌های شهرداری بوشهر به شهروندان با تخفیف ویژه انجام میشود.

شکوهی به فعالیت‌های شورای اسلامی سوم  بوشهر پرداخت و افزود: طی مدت فعالیت این شورا 560 جلسه برگزار شد که یک‌هزار و 235 مصوبه و 929 لایحه به تصویب رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از مصوب شدن 210 طرح در جلسات این شورا خبر داد و تصریح کرد: عمر حمل و نقل عمومی درون شهری بوشهر که اکنون به 100 دستگاه اتوبوس می‌رسد کمتر از چهار سال است و از جوانترین ناوگان حمل و نقل شهری کشور است.

وی از ایجاد دفتر جذب سرمایه‌گذار در شهرداری بوشهر خبر داد و افزود: با راه‌‌اندازی این دفتر کار مطالعات بخش‌های مختلف از جمله ساحل بوشهر آغاز شده است که با پایان آن ،سرمایه‌گذاران می توانند طرح‌های اجرایی خود را ارائه دهند.

شکوهی با بیان اینکه یک‌هزار کوچه در شهر بوشهر برای آسفالت تعیین شده بود گفت: تاکنون عملیات آسفالت 550 کوچه در این شهر به پایان رسیده است که با توجه به افزایش تورم عملیات آسفالت 450 کوچه دیگر راکد ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر همچنین از بازسازی کارخانه آسفالت شهرداری بوشهر خبر داد و بیان کرد: این کارخانه که به‌عنوان بازوی قوی شهرداری بوشهر محسوب می‌شود، بازسازی شده و از ماه آینده فعالیت خود را شروع می‌کند.

وی اجرای طرح گذر 75متری خروجی بوشهر، دوباند کردن خیابان ساحلی و ساخت خیابان امام رضا را از مهمترین طرحهای پیشنهادی شورای اسلامی سوم به شهرداری اعلام کرد.

انتهای پیام/66006/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول