اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جزئیات انحلال شورای شهر رشت از زبان تامینی:

راه‌حلی به جز انحلال شورای شهر رشت نبود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری اعضای شورای شهر رشت، گفت: این اعضا 175 ساعت برای خود اضافه‌کاری لحاظ می‌کردند.

راه‌حلی به جز انحلال شورای شهر رشت نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن تامینی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به سفر دور چهارم رئیس جمهور به گیلان، اظهار کرد: حضور رئیس جمهور در گیلان شرایط خوبی را برای استان فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه همکاری و هماهنگی بین مدیران اجرایی باید تقویت شود، افزود: دشمنان برای ایجاد یٱس و ناامیدی در جامعه از راه اختلاف بین مسئولان وارد می‌شوند که همه ما باید در برابر توطئه‌ها هوشیار باشیم.

*اضافه‌کاری 175 ساعته اعضای شورای شهر رشت/انحلال شورای شهر رشت تنها راه حل بود

تامینی با بیان اینکه بحث‌های حاشیه‌ای زیادی درباره انحلال شورای شهر رشت مطرح می‌شود، گفت: با بررسی راهکارهای مختلف، راه‌حلی به جز انحلال شورای شهر رشت نبود.

وی با اشاره به برخی تخلفات شورای رشت، تصریح کرد: اعضای شورای شهر رشت 175 ساعت اضافه‌کاری برای خود لحاظ می‌کردند و حق مأموریت‌های زیادی می‌گرفتند.

نماینده مردم رشت در مجلس، با تأکید بر ضرورت توسعه شهر رشت، اذعان کرد: در فضاسازی محیط شهری برنامه‌های خوبی اجرایی شده که در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

*آمریکا عامل حمله شیمیایی به سوریه است

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال شکست سوریه است، اذعان کرد: آمریکا و کشورهای سلطه‌گر غربی عامل حمله شیمیایی به سوریه هستند.

تامینی از مجامع جهانی خواست تا در برابر جنایات غرب در سوریه روزه سکوت را بشکنند و از حقوق مردم مظلوم سوریه در برابر سلطه‌گران غربی و تروریست‌ها دفاع کنند.

وی از دولت خواست تا از تلاش سیاسی و تبلیغی در سفرهای استانی خودداری کند.

انتهای پیام/2300/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول