اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

اقدامات انجام شده برای توسعه بهداشت روستاییان کافی نیست

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: اقدامات انجام شده برای توسعه بهداشت و درمان روستاییان کافی نیست.

اقدامات انجام شده برای توسعه بهداشت روستاییان کافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت استان اظهار کرد: باید برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان روستاییان تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی به فعالیت‏های بهداشتی و درمانی روستائیان اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات انجام شده برای توسعه بهداشت و درمان روستاییان کافی نیست و باید بیشتر تلاش شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خواستار توجه بیشتر به بهداشت روستاها شد و ادامه داد: شاخص‏های ارائه شده برای استان زنجان مناسب نیست.

وی به آب شرب روستاهای استان اشاره کرد و افزود: باید کیفیت و کمیت آب شرب روستاهای زنجان مورد توجه جدی مسئولان اجرایی باشد.

احمدی با تاکید بر اهمیت آب شرب روستایی در روستاهای شهرستان زنجان، خاطرنشان کرد: مسئولان ذی‌ربط باید در آینده نزدیک نسبت به آماده‏سازی اطلاعات اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خطاب به مسئولان آب و فاضلاب روستایی استان گفت: باید درباره شاخص‏های کیفی آب شرب مناطق روستایی اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دولت نسبت به توسعه بهداشت و درمان روستاهای کشور حساسیت بالایی دارد، تصریح کرد: مسئولان استانی باید برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

احمدی کیفیت‌سنجی املاح موجود در آب شرب روستاییان را موضوعی مهم برشمرد و ادامه داد: مسئولان ذی‌ربط در سال‌جاری اطلاعات این موضوع را به شکل مدون ارائه دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به شاخص‏های ارائه شده برای دسترسی روستاییان به سرویس‏های بهداشتی اشاره کرد و یادآور شد: این شاخص‏ها باید به شکل مناسبی تدوین شود.

وی با اشاره به وضعیت روستاهای استان در دسترسی به سرویس بهداشتی مناسب، خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی استان در موضوع بهداشت سرویس بهداشتی روستاها مناسب نیست.

احمدی با بیان اینکه وضعیت شاخص‏ها نشان از پایین بودن رتبه استان از میانگین کشوری دارد، افزود: باید در سال‌جاری نسبت به جبران کمبودها تلاش بیشتری صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان توسعه روستاها را مهم دانست و گفت: برای تحقق برنامه‏های مهاجرت معکوس باید نسبت به توسعه همه‌جانبه روستاها اقدام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال اشاره کرد و ادامه داد: در سال‌جاری همه مدیران اجرایی باید نسبت به تحقق شعار سال تلاش کنند.

احمدی حضور پرشور مردم برای تحقق حماسه سیاسی را مهم ارزیابی کرد و گفت: همه مردم جامعه باید نسبت به حضور حداکثری در انتخابات احساس مسئولیت داشته باشند.

انتهای پیام/73002/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول