اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

سه طرح پزشکی بهداشتی در بوشهر افتتاح می‌شود

استاندار بوشهر گفت: سه طرح بزرگ درمانی بهداشتی در بوشهر تا 72ساعت دیگر افتتاح می‌شود.

سه طرح پزشکی بهداشتی در بوشهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند عصر امروز در بازید از روند ساخت سه طرح درمانی بهداشتی در بوشهر با بیان اینکه سه طرح بزرگ درمانی بهداشتی در بوشهر تا 72ساعت دیگر افتتاح می‌شود، اظهار کرد: ساختمان معاونت غذا و دارو که در 5 طبقه ساخته شده است آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه این ساختمان با زیر بنای 2500 مترمربع و با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال در شهر بوشهر ساخته شده است بیان کرد: در این ساختمان که شش آزمایشگاه مستقر است، آزمایش‌های کنترل مواد غذایی، دارویی،سم شناسی،قارچ شناسی و آزمایش محصولات آرایشی و بهداشتی انجام می‌شود.

استاندار بوشهر از اتمام عملیات و تجهیز کلینیک تخصصی آموزشی و درمانی دانشکده دندانپزشکی بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این کلینیک درمانی که دارای 37 یونیت دندانپزشکی است روزانه جوابگوی بیش از 80 نفر مراجعه کننده است.

حسنوند زیربنای این کلینیک را 1300 مترمربع اعلام کرد و افزود: برای ساخت و تجهیز این مرکز درمانی 70میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی این کلینیک دندانپزشکی را از بزرگترین کلینیک ها در کشور عنوان و اضافه کرد: در این مرکز دندانپزشکی همزمان 37نفر تحت معالجه قرار می‌گیرند.

استاندار بوشهر از فاز اول مرکز تخصصی قلب استان بوشهر دیدن کرد و گفت: این مرکز تخصصی که دارای بخش‌های اورژانس با 8تخت، بستری با 17تخت و سه اتاق عمل است با امکانات پیشرفته مجهز شده‌‌است و برای ساخت و تجهیز آن 35 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده‌ است.

حسنوند حل مشکلات بخش درمانی را یکی از اولویت‌های مهم استان بوشهر برشمرد و تصریح کرد: این استان با شرایط ویژه و خاصی که دارد می‌طلبد از امکانات درمانی پیشرفته برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه مرکز دندانپزشکی بوشهر یکی از مجهزترین مراکز دندانپزشکی در کشور است تاکید کرد: راه اندازی مرکز تخصصی قلب بوشهر با توجه به اینکه بیمارستان خلیج فارس بوشهر تا مرکز شهر قدری فاصله دارد لازم بود این مرکز مهم و حیاتی در شهر بوشهر ایجاد شود تا نیاز مردم برطرف گردد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: این طرح‌ها چند ماه پیش از موعد مقرر به مرحله بهره‌‌برداری رسیده است.

حسنوند با بیان اینکه بیمارستان 160 تختخوابی شهید گنجی برازجان در آستانه راه اندازی است گفت: این مرکز درمانی در آینده نزدیک با حضور مسئولان عالی رتبه کشور افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/66006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول