اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

وضعیت نامناسب بهداشتی آرامستان رفسنجان

آرامستان رفسنجان در وضعیت بهداشتی مناسبی قرار ندارد.

وضعیت نامناسب بهداشتی آرامستان رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، اماکنی نظیر آرامستان که یکی از مکان‌های عمومی مهم در شهر به شمار می‌روند، نیاز به امکاناتی دارند که شهروندان بتوانند در مواقع ضروری از آنها استفاده کنند.

آرامستان ‌رفسنجان که در منطقه عباس‌آباد واقع است بر خلاف خدماتی نظیر غسل و تدفین برای امواتی که چه در این محل دفن می‌شوند و چه از محله‌های دیگر برای غسل دادن ارجاع داده می‌شوند، وضعیت بهداشت‌ ظاهری چندان مناسبی ندارد‌.

‌این آرامستان که مرقد تعداد زیادی از شهیدان و‌ آیت‌الله هاشمیان امام جمعه فقید شهرستان رفسنجان ‌و در واقع آرامستان مرکزی است، باید از نظر بهداشت محیط بیرونی‌ بهتر از این داشته باشد، چه بسا دیده شده که بر اثر عدم رعایت بهداشت و نظافت، لاشه حیوانات‌ وحشی در بین قبور به چشم می‌خورد و این امر در خور شأن و نام چنین مکان‌هایی نیست.

همچنین زباله‌هایی که بر اثر وزش باد و دیگر عوامل تقریبا در محوطه آرامستان ‌و بین قبور به چشم می‌خورد، بحث برانگیز است، آیا تنها غسالخانه باید تمیز باشد، آیا فردی برای نظافت محیط آرامستان نیست.

انتهای پیام/80016/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول