اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

2 مصوبه دولت در ریگان محقق نشده است

فرماندار ریگان گفت: دو پروژه و مصوبه مهم دولت در شهرستان ریگان شامل بیمارستان 32 تختخوابی و جاده ریگان ـ جاسک هنوز محقق نشده است.

2 مصوبه دولت در ریگان محقق نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مجید اعتمادی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ریگان اظهار داشت: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور در دور دوم به استان کرمان بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان بود که تاکنون این امر در ریگان تحقق نیافته است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان ریگان فاقد بیمارستان است، بیماران ریگانی مسیر 100 کیلومتری ریگان ـ بم را طی می‌کنند که در این مسیر احتمال جان باختن آن‌ها وجود دارد.

فرماندار ریگان تصریح کرد: مطالعات کار ساخت بیمارستان 32 تختخوابی ریگان در این شهرستان انجام شده اما تاکنون برای ساخت آن در این شهرستان هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

اعتمادی ادامه داد: یکی دیگر از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمان مصوبه جاده ریگان ـ جاسک است که تاکنون این پروژه در شهرستان ریگان تحقق نیافته است.

وی با اشاره به اینکه این جاده بیش از 23 روستا را از نعمت راه مناسب در مناطق صعب‌العبور بهره‌مند می‌سازد، خواستار اجرایی شدن این پروژه بزرگ در شهرستان ریگان شد.

فرماندار ریگان افزود: در سفر رئیس جمهور به استان کرمان، 57 مصوبه در شهرستان ریگان مصوب شد که از این تعداد نیمی از آن 100 درصد انجام شد و نیمی دیگر رشد 10 تا 50 درصدی دارد.

اعتمادی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی در ریگان گفت: بیش از 615 داوطلب در این انتخابات ثبت‌نام کردند و برای نخستین بار در شهر گنبکی انتخابات شورای شهر برگزار می‌شود.

وی با تبریک هفته معلم گفت: معلم شمع سوزان و فروزان هدایت است که نورش بر اساس حدیثی مشهور از منبع اصلی نور یعنی خدا دریافت داشته و برای نورافشانی قلوب و بینا کردن آن‌ها به منظور هدایت در طرح مستقیم و رسیدن به قرب الهی که مقصد نهایی انسان است، تلاش می‌کند.

اعتمادی افزود: معلم راهبر دل‌ها به قله‌های کمال و سعادت است و معلم به مثابه باغبانی دلسوز است که بذر ایمان می‌افشاند و گل تقوا می‌پروراند.

گفتنی است،‌ در این جلسه حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب امام جمعه ریگان خواستار اختصاص اعتبارات فرهنگی در این شهرستان شد.

انتهای پیام/80014/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول