اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی خراسان‎رضوی:

تیم تیراندازی بانوان خراسان‎رضوی نیاز به حامی مالی دارد

دبیر هیئت تیراندازی خراسان‏رضوی گفت: تیم تیراندازی بانوان استان برای ادامه موفقیت‏های سال گذشته خود در لیگ برتر، نیاز به حامی مالی دارد.

تیم تیراندازی بانوان خراسان‎رضوی نیاز به حامی مالی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، جواد صافدل‌تهرانی با اشاره به کسب مقام اول تیم تپانچه بادی و مقام دوم این تیم در رشته تفنگ بادی توسط بانوان خراسان‎رضوی در لیگ برتر سال گذشته، اظهار کرد: لیگ برتر تیراندازی کشور از خرداد ماه آغاز می‌شود اما هنوز هیچ حامی مالی برای حضور تیم بانوان استان در این لیگ اعلام آمادگی نکرده است.

وی با بیان اینکه برای گرفتن نتیجه مطلوب در لیگ باید تیراندازان حرفه‌ای جذب تیم استان شوند، افزود: پرداخت قراردادها و ایاب و ذهاب و خرید ساچمه و سیبل یک تیم حرفه‎ای در طول رقابت‎ها هزینه‏های زیادی برای هیئت استان دارد که این امر نیاز به حمایت دارد.

دبیر هیئت تیراندازی خراسان‎رضوی با بیان اینکه قصد داریم از طریق هیئت در لیگ دسته یک بانوان نماینده‎ای داشته باشیم، اظهار داشت: امسال تیم پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد دیگر نماینده استان در لیگ دسته یک بانوان است و شرکت گاز خراسان رضوی نیز تیمی را در لیگ دسته دو آقایان شرکت می‎دهد.

صافدل‌تهرانی با تاکید بر لزوم حمایت از استعدادهای فراوان ورزش تیراندازی در استان، گفت: مسابقات لیگ انفرادی تفنگ و تپانچه بادی اهداف ثابت خراسان‎رضوی به طور منظم از سال گذشته برای شناسایی و تشویق این استعدادها برگزار می‎شود.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول