اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با ملی‌پوشان و قهرمانان هرمزگانی صورت گرفت

انتقاد کم‌سابقه رئیس فدراسیون از نحوه فعالیت هیئت تیراندازی با کمان هرمزگان

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در دیدار با ملی‌پوشان و قهرمانان هرمزگانی از نحوه فعالیت هیئت تیراندازی با کمان هرمزگان انتقاد کرد.

انتقاد کم‌سابقه رئیس فدراسیون از نحوه فعالیت هیئت تیراندازی با کمان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدعلی شجاعی امروز در جمع ورزشکاران و مسئولان هیئت تیراندازی با کمان هرمزگان در پاسخ به انتقادات و گلایه‌های تیراندازان ملی‌پوش و دارای عنوان هرمزگانی با بیان اینکه همیشه سعی بر حل مشکلات در حوزه ورزش بوده است، اظهار داشت: ورزش در کشور ما مشکلات ساختاری دارد.

وی با بیان اینکه با تمامی تلاش‌ها اما همیشه شاهد آن هستیم که بخشی از مشکلات باقی‌ می‌ماند، اضافه کرد: پائین‌ترین بودجه در بین دستگاه‌های دولتی را وزارت ورزش دارد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه داد: همواره سعی بر این بوده است که هیئت‌های ورزشی، بودجه موردنیاز خود را از بخش‌های دیگر تهیه کنند و تنها دل به بودجه‌های اندک و ناچیز وزارت ورزش نبندند.

شجاعی با بیان اینکه طی دیدارش با فعالان ورزش تیراندازی با کمان در هرمزگان به خوبی دریافته است که فعالان و ورزشکاران این بخش با تعصب و حساسیت خاصی برای نام استان خود و توسعه این ورزش تلاش می‌کنند و پیگیر امور هستند، بیان داشت: اینکه گفته می‌شود ورزشکاران در این استان برای تأمین هزینه خود نیز با مشکلاتی عدیده‌ روبرو هستند، امری ناخوشایند و نازیباست و اوضاع به حدی وخیم است که صدای ورزشکاران این رشته درآمده است.

وی در ادامه یادآور شد: به نظر می‌آید، هیئت تیراندازی با کمان استان هرمزگان طی 14 ماه گذشته از موقعیت‌ها و فرصت‌ها به درستی استفاده نکرده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان افزود: در حالی این حجم از انتقادات توسط فعالان این رشته در هرمزگان متوجه فدراسیون و مسئولان ورزشی استان و کشور است که تاکنون هیئت تیراندازی با کمان این استان و مسئولان آن هیچ مراجعه‌ای در باب انعکاس مشکلات و کمبودها به فدراسیون نداشته‌اند.

شجاعی با بیان اینکه هرمزگان و ورزش آن را بخشی از خانه خود می‌داند و با این استان خو گرفته‌ است، تأکید کرد: از اداره ورزش و جوانان هرمزگان خواسته‌ایم در اسرع وقت نسبت به تأمین یک مکان برای دفتر باشگاه و انبار برای وسایل موجود اقدام کنند.

وی گفت: اداره ورزش و جوانان هرمزگان باید در کوتاه‌ترین زمان یک زمین اختصاصی و استاندارد را برای فعالیت ورزشکاران این رشته در اختیار آنها قرار دهد تا مشکلات موجود در این باب رفع شود.

شجاعی یادآور شد: مقرر شده است در راستای احداث زمین موردنیاز در مجموعه حجاب از طرف فدراسیون و اداره ورزش و جوانان هرمزگان مبلغی پرداخت شود تا این زمین نیز برای فعالیت ورزشکاران در اختیار آنها قرار گیرد.

وی در ادامه گلایه‌ها و انتقادات خود از رئیس هیئت تیراندازی با کمان هرمزگان، گفت: میزبانی مسابقات کشوری که به هرمزگان پیشنهاد شد، فرصتی مناسب برای این استان بود تا از این طریق با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تیراندازی با کمان نسبت به تجهیز امکانات اقدام کند، اما از این فرصت خوب استقبالی صورت نگرفت.

شجاعی اضافه کرد: همچنین نباید از ظرفیت پایگاه‌های قهرمانی تیراندازی با کمان در مدارس غافل ماند، چراکه علاوه بر استعدادیابی به نوعی معلمان را نیز به مربیان تیراندازی با کمان تبدیل می‌کند.

وی افزود: هیئت و مجموعه تیراندازی با کمان همواره باید ارتباط خود را با سازمان‌هایی همانند شهرداری، بسیج و ناجا را که فدراسیون با آنها تفاهم‌نامه نیز امضا کرده است، حفظ کند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در ادامه با بیان اینکه رئیس هیئت استان بدون کار مشترک با دیگران نمی‌تواند موفق به پیشبرد امور و برنامه‌ها شود، ابراز کرد: استان هرمزگان پتانسیل‌های خوبی در بخش خصوصی دارد و از رئیس هیئت می‌خواهیم که از امکانات و ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببرد.

وی در پایان با بیان اینکه طی این دو سال هیئت تیراندازی با کمان هرمزگان در برنامه‌ها و اهداف خود راکد ماند و امور مربوط به این هیئت همانند یک جلبک شده است، گفت: هیئت باید با قوت و تلاش و همت هرچه بیشتر در رأس این ورزش قرار گیرد و توجهی بیش از پیش به پویاسازی این رشته ورزشی در استان با برگزاری دوره‌های آموزشی و توسعه آن داشته باشد.

یادآور می‌شود، پیش از سخنان شجاعی، چند تن از فعالان رشته تیراندازی با کمان هرمزگان نیز به شدت از وضعیت موجود این رشته در استان گلایه کردند.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول