اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم داوری بازی تراکتورسازی از کره‌جنوبی

«کیم جونگ هیکو» داور بازی تراکتورسازی ـ الجیش قطر شد

تیم داوری بازی تشریفاتی تراکتورسازی ـ الجیش قطر از کره‌جنوبی است.

«کیم جونگ هیکو» داور بازی تراکتورسازی ـ الجیش قطر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی روز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت در تبریز میزبان الجیش قطر است.

بازی که با حذف تیم تراکتورسازی جنبه تشریفاتی برای این تیم داشته و تیم قطری هم فقط به یک امتیاز برای صعود احتیاج دارد و حتی در صورت شکست نیز از شانس بالایی برای صعود بهره می‌برد.

تیم الجیش با هشت امتیاز تیم دوم جدول است و تنها از طرف الجزیره امارات پنج امتیازی تهدید می‌شود، الجزیره باید در عربستان الشباب این کشور را با اختلاف چند گل شکست دهد تا در صورت باخت احتمالی تیم الجیش به تراکتورسازی در تبریز صعود کند.

حذف زودهنگام تراکتورسازی تبریز 

شاید هیچ‌یک از طرفداران فوتبال تراکتورسازی فکر نمی‌کردند که بازی این تیم مقابل الجیش جنبه تشریفاتی داشته و  نتیجه بازی هیچ تاثیری در صعود تراکتورسازی نداشته باشد.

تراکتورسازی بازی باشگاه‌های آسیا را خیلی خوب آغاز کرد و در بازی اول خود با نتیجه سه بر یک بر تیم الجزیره امارات غلبه کرد تا صدرنشین هفته اول شود.

تراکتورسازی در بازی دوم نیز در قطر مقابل الجیش به تساوی سه بر سه دست یافت تا صدرنشینی خود را تداوم بخشد.

شکست مشابه یک بر صفر در بازی‌های رفت و برگشت مقابل الشباب عربستان موقعیت این تیم را متزلزل و تراکتور را به رده دوم جدول تنزل داد.

تراکتورسازی در تبریز و بازی برگشت بسیار احساساتی بازی کرد، در صورتیکه حتی با یک امتیاز هم می‌توانست شانس صعود داشته باشد، به حملات بی‌مها دست زده و در دقایق پایانی و در یک ضد حمله غافلگیر شده و بازی را واگذار کرد.

تراکتورسازی با وجود شکست از الشباب هنوز شانس صعود داشت، منتهی باید از امارات و بازی با الجزیره با امتیاز بازمی‌گشت اما تیم تراکتورسازی حتی از کسب تساوی نیز مقابل الجزیره عاجز ماند و با شکست از این تیم پرونده‌اش در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بسته شد.

در گروه اول لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم الشباب عربستان با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و صعودش را به دور بعدی حتمی کرده است.

تیم‌های الجیش قطر با هشت امتیاز، الجزیره امارات با پنج امتیاز و تراکتورسازی تبریز با چهار امتیاز تیم‌های بعدی این گروه هستند.

انتهای پیام؟60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول