اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال کشور

کاچی بهتر از هیچی/ تراکتورسازی به آسیا نزدیک‌تر شد

با وجود تساوی یک بر یک خانگی، شانس تراکتورسازی برای کسب عنوان سومی و کسب سهمیه رقابت‌های باشگاه‌های آسیا در فصل آینده افزایش یافت.

کاچی بهتر از هیچی/ تراکتورسازی به آسیا نزدیک‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امشب در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم فولاد خوزستان بود که این بازی بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در این بازی ابتدا  فولاد با پاس بختیار رحمانی و شوت راه دور پریرا به گل دست یافت تا نیمه اول با یک گل به سود شاگردان حسین فرکی به اتمام برسد.

در نیمه دوم بازیکنان تیم تراکتورسازی برای فرار از شکست خانگی بر شدت حملات خود افزودند و در نهایت در دقیقه 72 سانتر حبیب گردانی و برگردان سیدمحسن حسینی به گل تساوی دست یافت.

با این نتیجه تیم تراکتورسازی 59 امتیازی شده و فاصله چهار امتیاز خود را با فولاد خوزستان حفظ کرد. تراکتورسازی اگر در یکی از دو بازی باقیمانده خود به پیروزی برسد از دسترس فولاد خوزستان خارج شده و سومی‌اش حتمی می‌شود.

بازی رفت دو تیم در اهواز با نتیجه 3 بر 2 به سود فولاد خوزستان به اتمام رسیده بود. محسن قهرمانی در این بازی قضاوت چندان مشکلی پیش رو نداشت و ترجیح داد که از کارت های خود استفاده نکند.

این بازی تنها در حضور 5 هزار تماشاگر تبریزی در ورزشگاه یادگار امام (ره)  برگزار شد.

اسامی تیم فولاد خوزستان:

ارشاد یوسفی، وفا هخامنشی، پادووانی، مهرداد جماعتی، امید خالدی، مهدی نوری،؛ شهاب کرمی، بختیار رحمانی، ایوب کلانتری (از دقیقه 74 عباس پورخسروانی)، اسماعیل شریفات( از دقیقه 66 سروش رحمانی)، لوسیونو پریرا(از دقیقه 88 ساسان انصاری)

سرمربی: حسین فرکی

اسامی تیم تراکتورسازی تبریز:

مهدی ثابتی، مصطفی اکرامی(از دقیقه 68 حبیب گردانی)، محمد  ایران پوریان، سید محسن حسینی، مرتضی اسدی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، قاسم دهنوی، سید مهدی سیدصالحی، جواد کاظمیان(از دقیقه 58 گیلسون سوارز)، فلاویو لوپز(از دقیقه 66 محمد ابراهیمی)

سرمربی: تونی خوزه اولیویرا 

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول