اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسول خطیبی:

حذف تراکتورسازی از آسیا پایان کار نیست/ تراکتورسازی آبرومندانه مقابل الجیش حضور یابد

مهاجم سابق تیم ملی ایران با اعلام اینکه حذف تراکتورسازی از آسیا پایان کار این تیم نیست، گفت: تراکتورسازی باید آبرومندانه در مقابل الجیش قطر حاضر شود.

حذف تراکتورسازی از آسیا پایان کار نیست/ تراکتورسازی آبرومندانه مقابل الجیش حضور یابد

رسول خطیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: حذف تیم تراکتورسازی از لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا فاجعه نیست و باید یادآوری کنم سپاهان هم که در تمام دوره های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته نیز از این رقابت‌ها حذف شد و نباید کار تیم تراکتورسازی را تمام شده بدانیم.

مهاجم سابق تیم ملی افزود: تراکتورسازی در سال اول حضورش در باشگاه‌های آسیا با توجه به پشتوانه تماشاگرانش می‌توانست عملکرد بهتری ارائه دهد و باید دلایل ناکامی این تیم موشکافی شده و مورد نقد و بررسی کارشناسان قرار گیرد.

انتخاب دیر هنگام  "تونی"

خطیبی، یکی از دلایل ناکامی تیم تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا را انتخاب دیرهنگام سرمربی تیم ذکر کرده و خاطرنشان کرد: "تونی" زمانی هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده گرفت که زمان زیادی از فصل نقل و انتقالات سپری شده و بازیکنان تیم بدون نظر "تونی" جذب شده بودند.

وی، آثار منفی معرفی دیرهنگام سرمربی را تنها در این مورد محدود ندانسته و  تصریح کرد: "تونی" در آغاز فصل فرصت کافی برای بدنسازی تیم تراکتورسازی نداشته و در اوایل فصل با برنامه‌های تاکتیکی تیم تراکتورسازی را به نتایج مطلوب رساند اما با گذشت زمان و فشردگی مسابقات عملاً بازیکنان تیم تراکتورسازی از نفس افتاده و توان حضور در دو جبهه لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا را نداشتند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز افزود: "تونی" در تراکتورسازی با یک سیستم  از ابتدای فصل کار کرد که شناخت حریفان نیز از تیم تراکتورسازی در ناکامی این تیم مزید علت شد.

 

تراکتورسازی نباید زمان را از دست بدهد

خطیبی به موقعیت حساس این تیم اشاره کرده و گفت: تیم تراکتورسازی نباید زمان را از دست دهد و سیاستگذاری خود را برای فصل آینده باید هر چه سریع‌تر مشخص کند.

وی افزود: حتی در صورت تغییر سرمربی تیم، مدیران باشگاه تراکتورسازی باید با گزینه‌های خود مذاکره  کنند، در فوتبال حرفه‌ای امروز مذاکره زودهنگام برای فصل آینده مرسوم بوده که نمونه آن مذاکره بایرن مونیخ با "گواردیولا" و انعقاد قرارداد برای فصل آتی است.

 

تراکتورسازی باید آبرومندانه مقابل الجیش حضور یابد

بازیکن سابق تراکتورسازی، بازی‌های باقیمانده تیم تراکتورسازی را حیاتی خوانده و گفت: تراکتورسازی باید در دو بازی لیگ برتر خود با تمام قوا در میدان حاضر شود تا با کسب امتیازات لازم، حضورش را در لیگ سال آتی قهرمان آسیا محرز کند.

خطیبی در ادامه به حضور آبرومندانه تراکتورسازی مقابل الجیش اشاره کرده و افزود: با وجود اینکه تیم تراکتورسازی در رقابت‌های آسیایی حذف شده و بازی آخر این تیم جنبه تشریفاتی دارد اما شاگردان تونی باید نهایت تلاش خود را برای پیروزی در این بازی کرده و با هفت امتیاز آبرومندانه با این رقابت‌ها وداع کنند.

انتهای پیام/60001/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول