اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازی‌های آسیایی رمق تیم تراکتورسازی را گرفته است

تونی: تمرینات تعطیل شد/انتخاب اولم تراکتورسازی است

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه تمرینات تیم را دو روز تعطیل می‌کنم، گفت: انتخاب اولم برای فصل آینده تیم اول تبریز است.

تونی: تمرینات تعطیل شد/انتخاب اولم تراکتورسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تونی اولیویرا امشب در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: برد در این بازی برای تیم ما بسیار مهم بود، چراکه از یک سو کسب عنوان سومی تیم و سهمیه آسیا را تضمین می‌کرد و از سوی دیگر همچنان در کورس قهرمانی قرار می‌گرفتیم، اما متأسفانه نتوانستیم در این بازی به برد دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی افزود: همانطور که پیش‌بینی کرده بودم تیم فولاد نیز همانند سایر تیم‌هایی که به تبریز آمده بودند، بازی بسته‌ای را ارائه کرده و روی ضدحملات به دروازه ما فشار آورد و به گل نیز دست یافت.

تونی که آشکارا از نحوه بازی شاگردانش ناراضی بود، تأکید کرد: برخلاف سایر بازی‌های تراکتورسازی، امروز پاسکاری و گردش توپ در تیم خوب نبود، اما باید اضافه کنم که نیمه دوم بازی تیم بهتر شده و موفق به زدن گل تساوی نیز شدیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز به خستگی بازیکنانش در مقابل فولاد خوزستان اشاره کرد و ابراز داشت: فشار مسابقات لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا در بازی تیم تأثیر گذاشته و عملاً شاهد بودیم که از لحاظ جسمانی فولاد نسبت به تیم ما برتر بود و به همین منظور برای بازیکنان استراحت درنظر گرفته شده و تمرینات تیم را دو روز تعطیل می‌کنیم تا بازیکنان مجدداً انگیزه و قوای جسمانی خود را بازیابند.

انتخاب اولم تراکتورسازی است

تونی اولیویرا در مورد تصمیمش در مورد فصل آینده نیز گفت: تمرکزم به بازی‌های باقیمانده تراکتورسازی است، اما اولویت اولم برای فصل آینده بدون شک تیم تراکتورسازی است.

تیم تراکتورسازی تبریز با تساوی یک بر یک خود با فولاد خوزستان 59 امتیازی شده و رتبه خود در جایگاه سومی جدول را حفظ کرد.

تراکتورسازی تبریز در دو بازی باقیمانده خود در بندرعباس میهمان آلومینیوم این شهر بوده و در تبریز نیز پذیرای پرسپولیس تهران خواهد بود. 

انتهای پیام/60002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول