اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف سوخت در 176 مرغداری قزوین

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سال گذشته طرح بهینه‌سازی مصرف سوخت در 176 واحد مرغداری این استان انجام شد.

اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف سوخت در 176 مرغداری قزوین

یوسف جلوخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قزوین اظهار داشت: این طرح در واحدهای مرغداری گوشتی، مادر و تخم‌گذار اجرا شده است.

وی ادامه داد: از این میزان تعداد 47 واحد مرغ گوشتی و مادر با ظرفیت یک میلیون و 597 هزار و 500 قطعه زیر پوشش طرح قرار گرفته است.

به گفته وی در این طرح عملیاتی همچون بهینه‌سازی تجهیزات گرمایشی، نصب و اجرای اتوماسیون تهویه، هوادهی و همچنین بهسازی تأسیسات و ایزولاسیون سقف و دیوار اجرا شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ابراز داشت: طرح تغییر سیستم گرمایشی از چهار شاخ به هیتر در واحدهای مرغداری که در این استان از سال 88 شروع شده با مشارکت مرغداران تاکنون 146 دستگاه در 63 واحد مرغداری نصب شده است.

جلوخانی یکی از مشکلات بهداشتی واحدهای مرغ گوشتی را سیستم قرنطینه ورودی مناسب که موجب بروز خسارت‌های فراوان می‌شود، ذکر کرد و افزود: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین 44 واحد مرغداری به عنوان پایلوت سیستم قرنطینه ایجاد شده است.

به گفته این مسئول برای اجرای این طرح‌ها بیش از 22 میلیارد و 434 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/2667/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول