اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه بازی تراکتورسازی تبریز و الشباب عربستان

فیلمبرداری موبایلی الشبابی‌ها از تماشاگران تراکتور

هنگام ورود بازیکنان الشباب به میدان، تماشاگران تیم تراکتورسازی به شدت تیم خود را تشویق کردند که برای الشبابی‌ها جای تعجب داشت. بعضی از بازیکنان عربستانی با گوشی موبایل خود از تماشاگران تراکتورسازی فیلمبرداری کردند.

فیلمبرداری موبایلی الشبابی‌ها از تماشاگران تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در حالی که پیش‌بینی می‌شد با توجه به زمان بازی، استقبال خوبی از بازی تراکتورسازی تبریز با الشباب عربستان شود، اما در خوش‌بینانه‌ترین حالت تنها 45 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور یافتند. پشت دروازه هر دو تیم و طبقه دوم ورزشگاه خالی از تماشاگر است، حتی بازی‌های آسیایی نیز ورزشگاه یادگار امام (ره) را پر نمی کنند.

سایر حاشیه های بازی تراکتور‌سازی تبریز با الشباب عربستان به شرح زیر است:

محمد ابراهیمی از لیست 18 نفره تراکتورسازی برای بازی با الشباب خط خورد. در حالی که تراکتورسازی با 19 بازیکن در هتل حضور داشت و  باید یک بازیکن از لیست این تیم خارج می‌شد که در نهایت چندساعت مانده به بازی با نظر مربیان تیم محمد ابراهیمی که  بیش از 20 روز است با تیم تراکتورسازی تمرین نکرده است، از لیست تیم تراکتورسازی برای بازی با الشباب خط خورد.

مهدی ثابتی، محمد ایران پوریان، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، مصطفی اکرامی، فلایو لوپز، مهدی کریمیان، مسعود ابراهیم زاده، مهدی کیانی، سید مهدی صالحی و جواد کاظمیان  ترکیب اولیه تیم تراکتورسازی برای بازی با تیم الشباب هستند.

شهاب عباسی کارگردان خنده بازار در ورزشگاه یادگار امام حضور دارد.

عقیل اعتمادی، فردین عابدینی، سید محسن حسینی، قاسم دهنوی، جاناتان داسیلوا، گیلسون سوارس و حبیب گردان لیست بازیکنان ذخیره تراکتورسازی برای بازی با الشباب هستند.

هنگام ورود بازیکنان الشباب به میدان، تماشاگران تیم تراکتورسازی  به شدت تیم خود را تشویق کردند که برای الشبابی ها جای تعجب داشت. بعضی از بازیکنان عربستانی با گوشی موبایل خود از تماشاگران تراکتورسازی فیلمبرداری  کردند.

هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که برای تماشای بازی این تیم با الشباب عربستان در ورزشگاه یادگار امام (ره) این شهر حضور یافته اند، با زلزله زدگان بوشهری ابراز همدردی کردند.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول