اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی خبر داد

برخورداری 280 روستای آذربایجان غربی از نعمت آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: 280 روستای آذربایجان غربی تا دو ماه آینده از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.

برخورداری 280 روستای آذربایجان غربی از نعمت آب

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس رسول اکبری صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب شرب روستاهای سلماس که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: آب‌رسانی به روستاهای آذربایجان غربی از اولویت کاری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به آب‌رسانی به 280 روستای آذربایجان غربی، تصریح کرد: پروژه آب‌رسانی به این روستاها در دست اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا دو ماه آینده شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.

اکبری با بیان اینکه در دولت نهم و دهم سطح خدمات افزایش یافته است، افزود: خدمت رسانی به مناطق محروم شدت بیش‌تری به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه آب مورد نیاز این روستاها از چشمه‌های آب و چاه‌ها تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: با آب‌رسانی به این روستاها شاهد برخورداری 25 هزار خانوار روستایی از نعمت آب شرب سالم خواهیم بود.

اکبری با تاکید بر مصرف اصولی آب در روستاها، گفت: با توجه به محدود بودن منابع آبی و خشکسالی‌های چند سال اخیر منطقه، لازم است تا روستاییان در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

وی با تاکید بر کاهش میزان هدر رفت آب در بخش روستایی، اعلام کرد: برای این منظور لوله‌کشی روستاهایی که بیش از 30 سال از عمر آن‌ها سپری شده است مورد نوسازی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول