اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی:

بردسکن رتبه نخست کشف مواد مخدر در خراسان‌رضوی را دارد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بردسکن در کشف مواد مخدر رتبه نخست را در بین شهرستان‌های خراسان‌رضوی دارد.

بردسکن رتبه نخست کشف مواد مخدر در خراسان‌رضوی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، ابوالقاسم اسفندیاری عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بردسکن اظهار کرد: بردسکن از جمله شهرهایی است که نیروهای انتظامی توانسته‌اند خدمات خوبی ارائه دهند و عرصه را بر قاچاقچیان مواد مخدر تنگ کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‎رضوی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، انتخاباتی سرنوشت‌ساز برای کشور در تمامی صحنه‌های سیاسی و اقتصادی است.

اسفندیاری با اشاره به شعار سال خاطرنشان کرد: شاه بیت تحقق حماسه سیاسی انتخابات است و استکبار جهانی به انتخابات چشم دوخته و با فضاسازی سعی در خدشه‌دار کردن آن دارد.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی در استان خراسان‌رضوی و شهرستان‌های آن نهایت تلاش خود را می‌کند تا انتخاباتی آرام داشته باشیم.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‎رضوی افزود: شاهد فضای جدیدی پس از انتخابات در نیروی انتظامی هستیم که برطرف شدن یک سری از مشکلات و تقویت توانمندی‌ها از جمله این تغییرات است.

وی گفت: امنیت در تمامی عرصه‌ها سبب توسعه و پیشرفت  می‌شود و نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی خود سعی در برقراری امنیت دارد.

در ادامه محمد اسماعیل یعقوب‌زاده، فرماندار بردسکن نیز گفت: عزت و شرف مردم ایران امروز مرهون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی افزود: امروز نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت در کشور تلاش می‌کنند.

وی با تقدیر از خدمات حیدر مرزبان، فرمانده سابق انتظامی بردسکن اظهار کرد: امنیتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد حاصل تلاش نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و بسیج است که همگی در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در برقراری امنیت فعالیت می‌کنند.

در ادامه حیدر مرزبان، فرمانده سابق انتظامی بردسکن در گزارشی به اقدامات این نیرو در شهرستان پرداخت و گفت: در همه مناطق شهر و روستا امنیت برقرار است و می‌توانیم ادعا کنیم شهرستان بردسکن از امنیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه حضور شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در بردسکن سبب شده شهرستان از امنیت بالایی برخوردار شود، اظهار کرد: بیش از 180 درصد جرایم مواد مخدر ظرف مدت کمتر از سه روز نشان از توان بالای نیروی انتظامی این شهرستان دارد.

در ادامه قدیر مصر خانی، فرماندهی جدید انتظامی بردسکن گفت: امنیت یک کار جمعی است که به تنهایی انجام نمی‌شود و امیدوارم همه مسئولان و مردم ما را در این امر مهم یاری کنند تا بتوانیم امنیت پایداری را در شهرستان حاکم کنیم.

در پایان از زحمات حیدر مرزبان‌تقدی تقدیر و قدیر مصرخانی به عنوان فرمانده انتظامی بردسکن معرفی شد.

انتهای پیام /70021‌/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول