اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف 110 کیلوگرم تریاک از باند بزرگ توزیع مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 110 کیلوگرم تریاک از باند بزرگ توزیع مواد مخدر در شبانکاره خبر داد.

کشف 110 کیلوگرم تریاک از باند بزرگ توزیع مواد مخدر

حیدر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با بیان اینکه تأمین امنیت و آسایش شهروندان از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم، اظهار داشت: همکاری مردم با نیروی انتظامی تأثیر زیادی در بهبود وضعیت نظم و امنیت دارد و امیدوار هستیم همواره این روند تداوم داشته باشد.

فرمانده اتتظامی استان بوشهر از دستگیری سرکرده باند توزیع مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این مهم با تلاش مأموران نیروی انتظامی محقق شد.

عباس‌زاده تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر روز گذشته با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده موفق به دستگیری و انهدام باند قاچاق مواد مخدر در این استان شدند.

وی از کشف 110 کیلوگرم تریاک از باند بزرگ توزیع مواد مخدر خبر داد و اضافه کرد: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی این باند، طی عملیاتی در ورودی بخش شبانکاره شهرستان دشتستان، یک دستگاه خودرو متوقف و در بازرسی از آن 110 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ابراز داشت: در این عملیات یک ‌دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر شده به منظور پیگیری پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

عباس‌زاده گفت: از تمام امکانات و ظرفیت موجود برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر استفاده می‌کنیم و اجازه خودنمایی به آنها را نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول