اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

القای بی‌تاثیری رای مردم خیانت به انقلاب است

امام جمعه نور گفت: برخی با سوء‌استفاده از قدرت در پی این هستند تا مردم را از حضور در صحنه ناامید کنند و اینگونه القاء کنند که رای مردم بی‌تاثیر است که این خیانت به شهدا، اسلام و انقلاب است.

القای بی‌تاثیری رای مردم خیانت به انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده بعد از ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بیان داشت: در شرایط فعلی و در آستانه انتخابات همه ما موظف به حفظ آرامش در راستای آماده‌سازی و تصمیم‌گیری با بصیرت مردم در انتخاب آگاهانه و حضور حماسی در پای صندوق‌های رای هستیم.

امام جمعه نور اذعان داشت: تاکنون بیش از 30 انتخابات سالم، مطمئن و با تراز بالا را در کشور شاهد بودیم و قطعا با اجرای ضوابط 24 خرداد امسال هم برگ زرین دیگری به تاریخ انقلاب اضافه خواهد شد.

وی اظهار داشت: در حالی که دشمن از راه‌های مختلف و شعارهای تبلیغاتی و سیاه‌نمایی درصدد خدشه‌دار کردن انتخابات است و برخی در داخل نیز با ضعف و تکرار اشتباهات با دشمن همراهی کرده و دلسردی مردم را موجب می‌شوند همه مسئولان و دلسوزان نظام و انقلاب وظیفه دارند تا فضای کشور را سالم نگه دارند و از غبارآلود کردن آن جلوگیری کنند.

باقرزاده ملت شریف ایران را ملتی بصیر و آگاه دانست و افزود: مردم می‌دانند تک تک آرای آنها در سرنوشت کشور، نظام و انقلاب تاثیرگذار است و معادلات دشمن با میزان حضور حماسی و سیاسی آنان در ارتباط مستقیم است.

خطیب جمعه نور ابراز داشت: برخی با سوء‌استفاده از قدرت در پی این هستند تا مردم را از حضور در صحنه ناامید کنند و اینگونه القاء کنند که رای مردم بی‌تاثیر است و در نتیجه حضور را کاهش دهند که این خیانت به شهدا، اسلام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: آنان که با سودجویی سعی دارند انتخابات را از پیش تعیین شده القا کنند و با سیاه‌نمایی و غبارآلود کردن فضا اصل انتخابات را خدشه‌دار کنند و زیر سئوال ببرند، اگر عمدی باشد خیانت است و اگر سهوی باشد، سهو نابخشودنی است.

امام جمعه نور در ادامه با قرائت بخشی از نامه 53 امیرالمومنین به مالک به مسئولان تاکید کرد: مراقب سودجویی دیگران باشید. پلی برای رسیدن به مقاصد سودجویان نباشید و برخورد شما با افراد سودجو و زیاده‌خواه برخورد جدی و مانند سم باشد که ریشه آن را بسوزاند.

انتهای پیام/86023/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول