اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

خسارت 299 میلیارد ریالی به زیرساخت‌های شهرستان دشتی

استاندار بوشهر گفت: زلزله بیستم فروردین ۲۹۹ میلیارد ریال به زیرساخت‌های راه، آب و برق خسارت وارد کرد.

خسارت 299 میلیارد ریالی به زیرساخت‌های شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در نشستی با مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه زلزله شهرستان دشتی خساراتی به زیرساخت‌های این شهرستان وارد کرده است، تصریح کرد: بر اثر وقوع زلزله 160 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 336 ابنیه خسارت  فنی دید که برای روسازی و بازسازی آنها به 57 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی به خسارت وارد شده به بخش آب روستایی اشاره کرد و افزود: این زمین لرزه صدماتی به خطوط انتقال مجتمع آبرسانی و شبکه توزیع آب در روستاها وارد کرد که در برآورد اولیه برای بازسازی آنها به 58 میلیارد ریال اعتبار عنوان شده است.

استاندار بوشهر خسارت 14 میلیارد ریالی به بخش آب شهری را از دیگر خسارات زلزله شهرستان دشتی عنوان کرد و گفت: در جریان این حادثه خطوط انتقال آب و شبکه توزیع آب شنبه خسارت دید که برای بازسازی آن‌ها به 14 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حسنوند با بیان اینکه 170 میلیارد ریال خسارت به شبکه برق مناطق زلزله‌زده دشتی وارد شد، بیان کرد: در این حادثه شبکه‌های فشار قوی، متوسط و ضعیف و پست هوایی و انشعاب مشترکان خسارات ویژه‌ای دیدند.

وی همچنین افزود: این زمین لرزه به میزان یک‌هزار و 240 میلیارد ریال خسارت به واحدهای مسکونی وارد کرد که دو هزار و 100 واحد آن در شهرها و 1600 واحد دیگر در روستا بوده است.

زمین لرزه 6.1 ریشتری بیستم فروردین امسال بخش‌های شنبه و طسوج و کاکی شهرستان دشتی ،37 کشته، یک‌هزار و 170 مصدوم برجای گذاشت و سه هزار و 100 خانه را تخریب کرد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول