اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بیله‌سوار خبر داد

ارسال 50 اثر به جشنواره تئاتر شادمانه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بیله‌سوار گفت: تاکنون بیش از 50 اثر از هنرمندان استان اردبیل به دبیرخانه جشنواره تئاتر شادمانه ارسال شده است.

ارسال 50 اثر به جشنواره تئاتر شادمانه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قنبر عربی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره در شهرستان مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: ما با تشکیل جلسات هماهنگی سعی کردیم با فعال نگه داشتن دبیرخانه جشنواره تئاتر شادمانه تا روز آخر آثار دریافتی را افزایش داده و فرصتی را برای علاقمندان فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان مهلت نهایی 49 اثر توسط گروه‌های هنری شهرستان‌های مختلف استان به دبیرخانه جشنواره شادمانه بیله‌سوار ارسال شده است که بعد از بازخوانی آثار تعداد 25 اثر به مرحله بازبینی راه یافته‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله‌سوار گفت: بعد از انجام این مرحله نیز در نیمه دوم اردیبهشت شاهد برگزاری جشنواره‌ای با شکوه و آبرومند در شهرستان بیله‌سوار خواهیم بود.

عربی بیان داشت: این جشنواره برای چهارمین بار است که در استان و این بار به میزبانی شهرستان مرزی بیله‌سوار برگزار می‌شود تا شاهد بروز و ظهور خلاقیت هنرمندان در عرصه نمایش و تئاتر باشیم.

این مسئول ادامه داد: به منظور ترویج و اشاعه نشاط و امید در جامعه و ایجاد بسترهای مناسب جهت فعالیت‌های نمایشی در سطح استان و در راستای شهرستان محوری بودن فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان این جشنواره برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله‌سوار افزود: با هدف پویایی هنر اصیل نمایش و تداوم و استمرار خلق آثار ارزشمند و برجسته توسط هنرمندان استان و با شعار تئاتر برای همه چهارمین جشنواره تئاتر شادمانه به صورت استانی در شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود.

عربی با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و تسلیت ایام شهادت و سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از حضور و فعالیت و همچنین تلاش گروه‌های هنری شهرستان قدردانی کرد.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز تلاش می‌کنیم تا با اهمیت دادن به هنر اصیل ایرانی ـ اسلامی بکوشیم تا از این عرصه خلاقیت و توانمندی بیشتری به منصه ظهور و بروز برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله‌سوار در پایان سخنان خود اذعان داشت: هنر نمایش و تئاتر هنر جادوانه‌ای است که ورود به این عرصه همراه با برخی توانمندی‌ها و بروز خلاقیت‌هاست که انتظار می‌رود خود این جشنواره زمینه و فرصتی فراهم کند تا هنرمندی‌ها به اوج برسد.

انتهای پیام/62007/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول