اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کرمانشاه:

تئاتر شهر کرمانشاه افتتاح می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم اردیبهشت تئاتر شهر کرمانشاه به همراه افتتاح تئاتر شهر در هفتم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در مجتمع فرهنگی انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.

تئاتر شهر کرمانشاه افتتاح می‌شود

حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از برگزاری مراسم اردیبهشت تئاتر کرمانشاه خبر داد و افزود: این مراسم روز شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی انتظار در کرمانشاه برگزار می‌شود.

آفتابی خاطر نشان کرد: در این مراسم از پنج نفر از پیشکسوتان تئاتر استان کرمانشاه با اهداء تندیس و لوح‌تقدیر، تجلیل به‌عمل می‌آید.

وی تصریح کرد: در این همایش از سه گروه نمایشی برگزیده استان کرمانشاه و 10 هنرمند از چهره‌های ماندگار تقدیر به‌عمل می‌آید.

آفتابی از افتتاح هم‌زمان تئاتر شهر کرمانشاه نیز توسط معاونت هنری با این مراسم خبر داد و تصریح کرد: برگزاری این مراسم ساعت 16 عصر می‌باشد.

وی با تاکید بر این مطلب که بیشترین تهاجم فرهنگی دشمنان از جنبه هنر صورت می‌گیرد، ادامه داد: هنرمندان از وظیفه‌ای سنگین در برابر خنثی ‌کردن تهاجمات دشمن برخوردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با تاکید بر نقش هنر در زندگی انسان‌ها تصریح کرد: هنر وسیله‌ای مؤثر برای تبلیغ اندیشه‌های هنرمند است و نیاز است که هنرمندان ما همواره این مسئله را در کارها و آثار خود، مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول