اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با واگذاری زمین از سوی مسکن و شهرسازی

ساختمان اداره ثبت اسناد کوهرنگ احداث می‎شود

سرپرست اداره‌کل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری گفت: قطعه زمینی از سوی کارشناسان مسکن و شهرسازی برای ساخت ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کوهرنگ واگذار شد.

ساختمان اداره ثبت اسناد کوهرنگ احداث می‎شود

محمدحسن بهادر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: کاداستر زیرساخت توسعه پایدار بوده و باید قاطبه کارکنان ثبت اسناد و املاک با تثبیت مالکیت اشخاص زمینه ساز تحقق شعار امسال باشیم.

وی به مزایای کلی و استراتژیک تهیه این طرح، افزود: بهبود سطح زندگی، برنامه‌ریزی برای ایجاد عدالت اجتماعی و کاهش فقر، حرکت به سمت توسعه پایدار با ایجاد بستری مناسب برای مدیریت موثر زمین و منابع مربوطه به‌ ویژه منابع طبیعی و همچنین ارتقاء و بهبود ساختارهای مالی با اعمال مدیریت موثر درآمدهای مالیاتی از جمله این مزایا محسوب می‎شود.

بهادر رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده درباره قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی را خواستار شد و گفت: واحدهای ثبتی در سال‌جاری وصول مطالبات بانک‌ها، نظارت جدی بر عملکرد هیئت‌های حل اختلاف، نظارت بر عملکرد دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق به صورت جدی پیگیری کنند.

سرپرست اداره‌کل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر از تعداد 69 دفتر اسناد رسمی فعال در استان، دفتریاری 19 دفتر با کفالت اداره می‎شود.

وی در ادامه از رشد 58 درصدی وکالت‌های فروش املاک در استان خبر داد و افزود: در سال گذشته معاملات املاک با 10 هزار و 337 فقره سند دارای رشد 19 درصدی و نقل و انتقالات اتومبیل با 22 هزار و 552 سند دارای رشد 12 درصدی نسبت به سال پیش از آن بوده است.

سرپرست اداره‌کل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری گفت: قطعه زمینی از سوی کارشناسان مسکن و شهرسازی برای ساخت ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کوهرنگ واگذار شد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول