اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس خبر داد

اولویت پروژه گازرسانی به کجور / احداث جایگاه C.N.G رایگان در منطقه نوشهر و چالوس

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: با دستور لازم از سوی وزیر نفت پروژه گازرسانی به توجه کجوردر اولویت قرار می‌گیرد.

اولویت پروژه گازرسانی به کجور / احداث جایگاه C.N.G رایگان در منطقه نوشهر و چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر قاسم احمدی‌لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: طی ملاقاتی که با وزیر نفت انجام شد اعتبار 15 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های گاز‌رسانی به حوزه مازندران اختصاص یافت تا پروژه‌ها راکد نماند.

وی افزود: کارهای اولیه پروژه گازرسانی مرزن‌آباد آغاز شد و پیمانکار با دو ظرفیت در داخل شهر مرزن‌آباد و دیگری انتقال خط لوله اصلی از " کَلِ نو " به سمت پایین دست آغاز می‌شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در ادامه به پروژه گازرسانی کجور اشاره کرد و افزود: مطالعات پروژه گازرسانی به کجور مراحل پایانی خود را طی می‌کند و این پروژه نیازمند به یک اعتبار قابل توجهی دارد.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به سمت کجور 45 کیلومتر خط تغذیه نیاز است، تصریح کرد: در این زمینه مجددا دستور لازم از سوی وزیر نفت صادر شد و اعلام کرد با توجه به اینکه کجور یک منطقه محروم و سردسیر است این پروژه در اولویت قرار گیرد که دستور لازم نیز صادر شد و من نیز از همان جا نسخه‌ای را به مدیرعامل گاز مازندران ارسال کردم تا کار پروژه گازرسانی کجور با جدیت بیشتری از مسیر صلاح‌الدین کلا به کجور که شخص وزیر نیز آن را تایید کرد، پیگیری شود تا هم یک راه دسترسی از منطقه نهرودبار ایجاد شود و هم کجور از این بن‌بستی که برای آن به وجود آمد، خارج شود.

احمدی بیان کرد: همچنین به دنبال آن هستیم تا به یاری خدا دو نقطه از راه جدید یعنی ماشلک به دلسم و ویسر و نقطه‌ای هم که اعلام شد ایجاد شود هرچند که محیط‌‌زیست گه‌گاهی مواردی را مطرح می‌کند و موجب رنجش مردم می‌شود اما به یاری خدا با توجه به نشستی که با رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور انجام شد، این نوید داده شد که مشکلات به حداقل برسد و کار سریع‌تر آغاز شود.

وی تصریح کرد : همچنین در بحث پروژه ماشلک به دلسم و ویسر باید توجه داشت که این پروژه ، پروژه احداث راه جدید نیست که محیط زیست بخواهد موانعی را ایجاد کند بلکه این نقطه نیاز بازسازی و تعریض دارد یعنی جاده قدیمی وجود دارد و ضرورتی هم نداشت محیط زیست وارد شود و بنابراین به نظرم نباید نام این پروژه را احداث جاده گذاشته می‌شد چرا که جاده از قدیم‌الایام وجود داشت اما اکنون نیاز است کمی تعریض و اصلاحات فنی بر روی آن انجام شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس تصریح کرد: مجوز احداث یک جایگاه C.N.G رایگان نیز گرفته شد و کار بررسی و پیدا کردن مکانی مناسب برای استقرار آن در حال انجام است، هرچند معتقدم بین نوشهر و چالوس ضرورت بیشتری دارد.

وی ابراز کرد : C.N.G رقم و هزینه زیادی را در بر می‌گیرد که مجوز و دستور آن گرفته شد تا یک جایگاه C.N.G رایگان برای منطقه نوشهر و چالوس داشته باشیم.

انتهای پیام/86019/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول