اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل ارشاد خراسان شمالی:

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در خراسان شمالی بیمه تکمیلی می‌شوند

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: افرادی که در صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان عضو هستند، بیمه تکمیلی می‌شوند.

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در خراسان شمالی بیمه تکمیلی می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، ابوالحسن حیدری اظهار کرد: در سال جاری صندوق حمایت از هنرمندان تلاش خواهد کرد تا حداکثر خدمات بیمه تکمیلی با حداقل حق بیمه سهم اعضا لحاظ شود و مابقی هزینه از طریق این صندوق پرداخت شود.

وی کپی شناسنامه و کارت ملی، اصل فیش واریزی به مبلغ 700 هزار ریال برای متقاضیان را مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام برشمرد.

حیدری آخرین مهلت تحویل مدارک متقاضیان را تا 3 اردیبهشت ماه  سال جاری عنوان کرد و گفت: متقاضیان می‌توانند برای تحویل مدارک خود به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و در بجنورد مرکز استان نیز به نمایندگی صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان مستقر در معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیمه شدگان اصلی این صندوق می‌توانند با پرداخت 150 هزار ریال حق بیمه هر نفر برای بیمه عمر و حوادث اقدام کنند.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در بخش دیگری از کسب درجه هنری توسط 2 هنرمند بجنوردی خبر داد و گفت: دو هنرمند بجنوردی از شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور درجه هنری دریافت کردند.

وی افزود: این دو هنرمند در رشته نمایش از شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور درجه هنری دریافت کردند.

حیدری با اشاره به اینکه برای دومین بار هنرمندان بجنوردی موفق به کسب درجه هنری شده‌اند، اظهار کرد: علیرضا فیروزه و منوچهر محمدپور در رشته نمایش درجه  سه هنری را از شورای ارزشیابی هنرمندان کشور دریافت کردند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های هنری در شهرستان اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد کسب درجه‌های هنری بیشتری توسط هنرمندان استان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشیم.

به گزارش فارس، شناسایی و رصد هنرمندان پیشکسوت و برجسته شهرستان بجنورد و ارسال مدارک و مستندات هنری به شورای ارزشیابی وزارت متبوع از اهم فعالیت‌های حمایت از هنرمندان است.

انتهای پیام/63001/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول