اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خیرآباد در دیدار با سرپرست فرمانداری ورامین:

توجه بیشتر به مناطق محروم مصداق عدالت اسلام است

امام جمعه خیرآباد با تاکید بر پیگیری مسائل مربوط به روستاها گفت: توجه بیشتر به مناطق محروم را مصداق بارز عدالت در اسلام است.

توجه بیشتر به مناطق محروم مصداق عدالت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه خیرآباد، حجت‌الاسلام جعفر محسن‌زاده در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین اظهار داشت: نگاه اندیشمندانه شما که ولایت‌پذیری را بر قانون‌پذیری اولا می‌دانید حائز اهمیت است و با توجه به این شخصیت ما نیز حمایت همه جانبه خود را از شما اعلام میداریم و تحت هر شرایطی حاضریم برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به مجموعه فرمانداری کمک کنیم.

امام جمعه خیرآباد گفت:‌ این منطقه از محرومیت خاصی برخوردار است که امیدواریم شاهد حضور بیشتر شما برای رفع معضلات باشیم.

وی ادامه داد: عدالت در اسلام این است که به مناطق محروم و کم بهره بیش از جاهای دیگر توجه شود.

امام جمعه خیرآباد گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات که عرصه مهمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است باید همه ما با تاسی از منویات مقام معظم رهبری در این عرصه حضور پررنگی داشته باشیم و شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام محسن‌زاده تصریح کرد: امیدواریم این بستر از سوی مجموعه فرمانداری فراهم گردد تا به جامعه و این انقلاب خدمت شود.

رهنمودهای رهبری مهمترین رکن کاری ما است

فرماندار جدید شهرستان ورامین با حضور در دفتر امام جمعه خیرآباد، فصل‌الخطاب قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه خدمت رسانی به مردم را بعنوان مهمترین رکن کاری خود برشمرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین نیز در این دیدار گفت: باید تحت هر شرایطی مطیع تاییدات و فرمایشات رهبری باشیم تا بتوانیم خدمت‌رسانی مطلوبی به مردم ارایه کنیم.

سید جمال جلیلی افزود: بنده به این ماموریت فراخوانده شدم ام تا خدمت‌گذار مردم باشم بنابراین به حضور رسیدم تا از فرمایشات جنابعالی در این عرصه و در آینده بیشتر بهره مند گردم.

وی ادامه داد: شرایط حال حاضر با توجه به نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بسیار حساس است که باید با تدبیر اندیشمندانه و استفاده از تجربیات افراد صاحب نظر مسئولیتی که به بنده سپرده شده است را به نحو احسن به سرانجام برسانم.

سرپرست فرمانداری ورامین گفت: دشمنان هم اکنون عزم خود را به کار بسته اند تا با مانع تراشی انتخابات را تحت‌الشعاء قرار دهند ولی ما باید با بهره مندی از تمام ظرفیت ها آنطور که باید این وظیفه ای که به عهده نهاده شده است را به سرمنزل مقصود برسانیم.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان ورامین افزود: بنده طی این چند سال که در پست‌های مختلف به انجام وظیفه مشغول بوده ام هر چه در توان داشتم به کار بسته ام تا بتوانم به فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه خدمت رسانی جامه عمل بپوشانم.

وی گفت: بخشی از مطالبات مردم که حق به گردن ما دارند باید به انجام برسد و منطقه خیرآباد نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید هرچه زودتر به خواسته آنها رسیدگی شود تا از مشکلات موجود آنان کاسته شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: در آینده نزدیک برای پیشرفت منطقه خیرآباد برنامه های مدونی تدوین خواهیم کرد.

انتهای پیام/2462/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول