اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی:

حضور دانشجویان افسری در مناطق عملیاتی تاکتیک‌های نظامی را ارتقا می‌دهد

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: حضور دانشجویان افسری در مناطق عملیاتی جنوب غرب علاوه بر کسب آموزش و تاکتیک‌های نظامی، می‌تواند تاثیر مثبتی در روحیه این دانشجویان داشته باشد.

حضور دانشجویان افسری در مناطق عملیاتی تاکتیک‌های نظامی را ارتقا می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، امیر عبدالرحیم موسوی در آیین آغازین اردوی دانشجویان دانشگاه‌های افسری در پادگان دژ این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جنگ هشت ساله که یک جنگ نابرابر بود ملت ما با استقامت، ایستادگی و تسلیم ناپذیری در مقابل دشمن باعث شد که دشمن در رفتارش تجدید نظر کرده و فکر تجاوز را از سرش بیرون کند.

وی افزود: اگر همه لوازم لجستیک و اطلاعات را به حد کمال نرسانیم برای ورود به روز واقعه که قرار است عملیات آفندی و پدافندی انجام شود قطعا نباید انتظار موفقیت داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی علاوه بر بهره گیری از تجربه‌های استادان، پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس از فضای معنوی این مرز و بوم که خاک آن به خون شهیدان معطر است، می‌توان بهره برد.

موسوی تصریح کرد: اعتقاد داریم که حضور دانشجویان افسری در مناطق عملیاتی جنوب غرب علاوه بر کسب آموزش و تاکتیک‌های نظامی، می‌تواند تاثیر مثبتی در روحیه این دانشجویان داشته باشد.

وی با گرامیداشت یاد شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: شهید شیرازی در سال 73 با برنامه ریزی که برای اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی(ع) به مناطق عملیاتی طراحی کرد مورد تصویب فرمانده معظم کل قوا قرار گرفت.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در پایان عنوان کرد: در این راستا همه ساله دوره آموزش اردوگاه میدانی معارف در مناطق عملیاتی برگزار و در پایان دوره از دانشجویان دانشگاه‌های افسری به شیوه علمی برابر پرسشنامه‌های متعدد ارزیابی می‌شود‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، اردوی دانشجویان دانشگاه‌های افسری از جمعه، ششم اردیبهشت ماه به مدت 9 روز در پادگان دژ شهرستان خرمشهر آغاز شده است.

انتهای پیام/ 72001/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول