اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

بازدید 500 دانشجوی چهارمحال و بختیاری از مناطق عملیاتی

مسئول بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: در تعطیلات نوروز افزون بر 500 دانشجوی استان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

بازدید 500 دانشجوی چهارمحال و بختیاری از مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون طاهری ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه استان اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه و تعطیلات نوروز 510 نفر از خواهران و برادران دانشجو از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

وی افزود: دانشجویان اعزامی از مراکز علمی کاربردی، دانشگاه‌های شهرکرد، آزاد اسلامی و پیام نور استان به مدت پنج روز در شلمچه، اروند، دهلاویه، هویزه، موزه و مسجد جامع خرمشهر حضور یافتند و با شهدای سال‌های دفاع مقدس تجدید ‌میثاق کردند.

طاهری ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال‌جاری 3 هزار دانشجوی برادر و خواهر از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دیدار از مناطق عملیاتی سال‌های دفاع مقدس روحیه استکبار‌ستیزی جوانان را تقویت می‌کند و سبب نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود. 

وی بصیرت را تنها راه مقابله با جنگ نرم دانست و افزود: جنگ نرم صحنه بسیار پیچیده‎ای است که نیاز به کارهای علمی عمیق دارد بنابراین دانشجویان باید از چنین فرصت‌هایی به خوبی استفاده کرده تا بتوانند به مقابله با این جنگ نابرابر بروند.

طاهری تصریح کرد: رزمندگان اسلام نماد کاملی از یک انسان ولایت‌مدار و مکتب‎محور بودند که با تکیه بر سلاح ایمان و تقوا در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و با ایثار جان خود نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی در دست دشمن متجاوز بماند.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول