اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا:

سپاه از مرزهای اعتقادی انقلاب اسلامی دفاع می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا گفت: سپاه همواره از مرزهای اعتقادی انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

سپاه از مرزهای اعتقادی انقلاب اسلامی دفاع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام یحیی عبادیان امروز در جمع مردم در مصلای این شهر با گرامیداشت علامه شهید مطهری اظهار کرد: شهید مطهری بزرگ‌ترین نظریه‌پرداز و منادی بازگشت به اندیشه‌های دینی در عصر حاضر است.

وی ادامه داد: علامه شهید مطهری در نفی اندیشه‌های انحرافی و تبیین اندیشه‌های ناب اسلامی همواره تاثیرگذار بوده است.

این مسئول با برشمردن ویژگی‌های متعالی علامه مطهری، افزود: امام (ره) ایشان را از شخصیت‌های ارزشمند و تاثیرگذار در راستای تبیین افکار ناب اسلامی معرفی کردند.

عبادیان با اشاره به خدمات سپاه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در تمام صحنه‌های انقلاب حضور پر شور و حماسه‌ای داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به نقش و تکلیف ذاتی خود همواره پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی، آرمان‌های پاک شهیدان و ولایت مطلقه فقیه بوده است.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از نهادهای با اقتدار در جهان توصیف کرد و افزود: سپاه همواره در تمام صحنه‌های نظام و انقلاب حضور داشته و از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی ایران اسلامی پاسداری کرده است.

عبادیان با برشمردن وظایف اصلی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: تبیین شاخصه‌ها و مبانی دینی در تحول نگرش‌ها و اندیشه‌ها و همچنین مدیریت عقیدتی و نظارتی از جمله وظایف نهاد مذکور است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا در ادامه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: مردم ایران با حضور پر شکوه خود در پای صندوق‌های رای دشمنان را مایوس می‌کنند.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول