اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

شوراها نباید جایگاه اشتغال افراد باشد

امام جمعه جهرم گفت: شوراهای اسلامی نباید به جایگاهی برای اشتغال افراد بیکار تبدیل شود.

شوراها نباید جایگاه اشتغال افراد باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تبریک میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: باید جشن‌های این ایام با شکوه ویژه برگزار شود.

وی با اشاره به روز شوراها افزود: مسئله شوراها در جامعه به عنوان یک امر مهم و حائز اهمیت بوده و جایگاهی که قانون اساسی به شوراهای اسلامی داده است، نباید ضایع شود.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی نماینده دولت نبوده و باید خواست مردم را به دولت منتقل کنند، ابراز داشت: شوراهای اسلامی نباید به جایگاهی برای اشتغال افراد بیکار تبدیل شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به شعار امسال رهبری معظم انقلاب، بیان کرد: باید نمونه‌ای از کار سیاسی و دینی ارائه شود که جامعه از آن الگوبرداری کند.

دژکام با بیان اینکه محقق شدن حماسه سیاسی و اقتصادی در گرو نیت الهی و اعتقاد به اصول اساسی دین و مکتب است، بیان کرد: باید اهداف نظام اسلامی در زمینه سیاسی و اقتصادی را شناخته و تلاش کرد تا برای تحقق آن گام برداشته شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز جهرم با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامی داشت روز معلم، خاطرنشان کرد: باید منش و روش این معلم بزرگ الگوی نسل‌های انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه دوران زندگی شهید مطهری برگرفته از طیف روشنفکر و متحجران دینی بود، تصریح کرد: امروز تا مسیر صحیح و سالم انقلاب را نشناسیم نمی‌توانیم قدمی برای پیشبرد اهداف انقلاب بر داریم.

امام جمعه جهرم همچنین در پایان سخنان خود روز جهانی کار و کارگر را به این قشر زحمتکش تبریک گفت.

انتهای پیام/2448/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول