اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 50

جمشیدی: موضع تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت نظریه جامعتین است

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان گفت: این تشکل فعلاً برای نامزد موردنظر ریاست جمهوری، موضع رسمی اعلام نکرده و منتظر نظریه جامعتین است.

جمشیدی: موضع تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت نظریه جامعتین است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی بعدازظهر امروز در جمع فعالان سیاسی گرگان اظهار داشت: منتظر هستیم اگر جامعتین نظریه‎ای داشتند و یا در حکمیت اشاره‎ای نسبت به گزینه ریاست جمهوری کردند ما هم اعلام خواهیم کرد ولی این موضوع اکنون در حد گمانه‎زنی است.

وی در خصوص تبلیغات کاندیداها بیان داشت: تخریب افراد شرعاً و قانوناً حرام است هر کاندیدا باید توانایی‎ها و برنامه‎های خود را به مردم ارائه دهد، اینکه دیگران را تخریب تا خودمان کرسی‎ها را تصاحب کنیم اصلاً درست نیست.

کاندیداها وعده‎های دروغ به  مردم ندهند/ خیانت در اموال عمومی جایز نیست

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان از کاندیداها خواست تا وعده‎های دروغ به مردم ندهند و متذکر شد: باید واقعیت‎ها انعکاس داده شود، شاید سلیقه‎ها متفاوت باشد اما همه در اصل معتقد هستیم بنابراین به جای اینکه دیگران آب را گل‎آلود کنند تا به نفع خود ماهی بگیرند باید هوشیارانه عمل کنیم تا آب به آسیاب دشمن نریزیم.

جمشیدی با تاکید بر اینکه استفاده از اموال عمومی و بیت‎المال ممنوع است، خاطرنشان کرد: اگر کسی از اموال عمومی و بیت‎المال استفاده کند یک چیز کم دارد، تصرف اموال و استفاده شخصی از آن خلاف قانون و مقررات است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی و مملکت امام زمان (عج)، خیانت در اموال عمومی را جایز نمی‎داند کشوری که دارای ولایت و قانون اساسی است، نباید قانون‌گریز باشد.

لیست تلفیقی ارائه می‎شود/ رقابت سالم بین کاندیداها یک ضرورت است

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان از ارائه لیست تلفیقی در این تشکل خبر داد و اظهار داشت: در استان سعی بر این است که لیست تلفیقی مطابق با شاخصه‎ها انجام شود.

جمشیدی تاکید بر رقابت سالم بین کاندیداها را یک ضرورت مهم خواند و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات با تبعیت از پیام نوروزی رهبری «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» سبب برهم زدن ترفندهای داخلی و خارجی خواهد شد.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول