اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 42

نخستین همایش خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان برگزار شد

نخستین همایش خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت شوراهای اجرایی شهر و روستا در گلستان برگزار شد.

نخستین همایش خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان ظهر امروز در جمع اعضای ستاد اجرایی این تشکل ضمن تسلیت رحلت حضرت ام‎البنین (س) اظهار داشت: این همایش به منظور تبیین نحوه گزینش نیروها در لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت و نیز چگونگی تبلیغات در زمان قانونی انتخابات انجام شده است.

حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم شوراها و ریاست جمهوری در روز 24 خرداد بر لزوم وحدت و همبستگی تاکید کرد و بیان داشت: وحدت رویه عنصری ضروری برای گذر از هر گونه توطئه است.

وی در خصوص معیارهای فرد اصلح در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: ولایتمداری، سابقه مدیریت اجرایی مرتبط، برنامه‎محوری توأم با عمل، مقبولیت اجتماعی و قومیتی از جمله شاخصه‎های افراد مورد حمایت این تشکل است.

پالایش کاندیداهای موردنظر تا 10 اردیبهشت اعلام شود

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان با اشاره به آخرین گزارشات وضعیت کاندیداهای شهر و روستا اذعان کرد: کمیته تبلیغات باید فعال باشد و کسانی که به شاخصه‎ها نزدیکتر هستند را شناسایی و به ستاد استان اعلام کنند.

جمشیدی از اعضای ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان خواست تا نتیجه اولیه پالایش کاندیداهای موردنظر شوراهای شهر و روستا را تا 10 اردیبهشت اعلام کنند.

وی با تاکید بر اینکه صلاحیت کاندیداها و گزینش افراد مورد حمایت این تشکل باید بر مبنای عقلایی صورت بگیرد، متذکر شد: این تشکل در تلاش است افرادی که شایستگی لازم را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه دارند را به مردم معرفی و در معرض انتخاب قرار دهد.

*کاندیداها باید توان عمل به شعارهای خود را داشته باشند

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان با اشاره به اینکه مردم باید اعتماد لازم را به افراد داشته باشند، ابراز داشت: کاندیداها باید برنامه‎هایی ارائه کنند که توان عمل به شعارهای خود را داشته باشند.

جمشیدی یادآور شد: باید کسانی را انتخاب کنیم که نقاط قوت افراد گذشته را تقویت و نقاط ضعف آنها را از خود دور کنند، برخورداری از ملاک‎های شایسته باید در اولویت باشد.

وی با اشاره به اینکه افراد مورد حمایت این تشکل باید نسبت به میثاق‎نامه‎ای که تدوین شده سوگند یاد کنند، خاطرنشان کرد: لزوم وحدت، ولایت‎پذیری، ولایتمداری و پرهیز از تک‎محوری باید جدی گرفته شود.

*دشمن درصدد اختلاف‎افکنی است/ اینکه فقط بگوییم ولایتمدار هستیم کافی نیست

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان با بیان اینکه دشمن درصدد اختلاف‎افکنی است، متذکر شد: اینکه فقط بگوییم ولایتمدار هستیم کافی نیست بلکه باید در عمل نشان دهیم که پیرو محض ولایت‎فقیه برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران هستیم.

جمشیدی متذکر شد: 24 خرداد حماسه بزرگی در پیش است که همه باید با پیروی از فرامین ولایت حضور دندان‎شکنی پای صندوق‎های رای داشته باشیم و گزینه‎های اصلح را برای خدمت به نظام اسلامی برگزینیم.

اعضای تشکل اجرایی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان با ترکیب ذیل تشکیل شده است.

حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی دبیر شورای خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان، محمد محمدخانی روابط عمومی و تبلیغات، مجید زرگرانی، سیدحسین سیدی و سیدرضا نبوی امور شهرستان‎ها، علی منصوری‎رضی مسئول نظارت و بازرسی، قدرت اسطبار و سیدمحمدباقر میرافضلی مسئول پشتیبانی و مالی، احمد ایزد و سیدحسین علوی و وکلایی مسئول کانون اقشار معرفی شدند.

انتهای پیام/83001/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول