اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

عدالت، رفاه و امنیت دغدغه مسئولان باشد‌

امام جمعه رفسنجان گفت: مردم به 3 امر عدالت، رفاه و امنیت بسیار محتاج و نیازمند هستند که باید دغدغه مسئولان باشد.

عدالت، رفاه و امنیت دغدغه مسئولان باشد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان اظهار داشت: غصه فردا را نخورید، برای گرانی‌ها نباید عجله کرد که شاید فردا قیمت‌ها گران‌تر شود با سوء‌ مدیریت خودمان متضرر می‌شویم و افراد سودجو با بی‌رحمی به خواسته‌های خود می‌رسند.

وی با اشاره به آیات الهی گفت: در قرآن کریم توجه خاصی به تربیت شده است، باید نسبت به همسر و فرزند احساس مسئولیت کنیم، آشنا کردن همسر و فرزند به اصول دین اسلام، کسب روزی حلال و زندگی سالم واجب است و اهمیت دارد.

رمضانی‌پور عنوان کرد: قرآن بر مسئولیت والدین در برابر فرزندان تاکید فراوان کرده است، تنها به پوشاک، خوراک و امکانات رفاهی آنها توجه نکنند، بلکه تعلیم و تعلم صحیح برای آنها کارگشاتر است.

وی افزود: فساد و رفتارهای بد فرزندان دامان خانواده را می‌گیرد، والدین باید مراقب رفتار فرزندان خود شامل بدحجابی و بی‌بند و باری و در همه حال رفتارهای آنها به ویژه در خارج از منزل باشند.

رمضانی‌پور تصریح کرد: صله رحم با افراد بدحجاب، بدپوشش و ... لازم نیست و دوری کردن از آنها بهتر است، چه بسا قطع رحم در اینگونه موارد لازم و به جا است.

وی گفت: اگر اینگونه باشد، جامعه سالم می‌شود، ادارات نیز باید از جوابگویی به افراد بدحجاب پرهیز کنند و همه دست به دست هم دهند و آنها را رد کنند تا حجاب خود را درست کنند.

خطیب جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اذعان داشت: مردم به سه امر عدالت، رفاه و امنیت بسیار محتاج و نیازمند هستند که باید دغدغه مسئولان باشد.

رمضانی‌پور ابراز داشت: مسئولانی که وظیفه‌ای پذیرفته‌اند و به ویژه در دستگاه اجرایی حضور دارند باید بیشتر به این امر بپردازند، هر سخنی که می‌گویند باید فرآیند آن را بدانند.

وی خاطر نشان کرد: ارز مرجع از برخی کالاهای اساسی برداشته شد، اما بعد اعلام کردند که اینگونه نیست و آثار زیان‌بار آن را در زندگی مردم به وجود آوردند.

رمضانی‌پور افزود: مردم نسبت به کسب روزی باید توجه کنند و نگران نباشند، اگر فردا زنده باشیم، روزی ما هم می‌رسد، گاهی حرف‌های ناخوشایندی از زبان بعضی شنیده می‌شود که موجب پشیمانی است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور می‌گوید، یارانه مردم 250 هزار تومان است، آیا امکانپذیر است، مجلس که جلوی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را گرفته کار عاقلانه‌ای انجام داده است، گمان نکنید مملکت دست یک نفر است، مجلس در رأس قرار دارد، گمان نکنید مملکت بدون رهبر است.

رمضانی‌پور ابراز داشت: خدمت رساندن شوک دادن به جامعه نیست، بلکه ایجاد نظم است و دولت باید تصمیمات به جا و شایسته بگیرد، استانداران و فرمانداران هم بتوانند تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/80016/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول